فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از کشف کالای قاچاق در محور یاسوج به بابامیدان خبر داد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی کاشانی به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح روز گذشته بیش از 600 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان بویراحمد توسط ماموران پاسگاه انتظامی دشتروم  کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی پاسگاه انتظامی دشتروم در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه با قاچاق کالا در حین کنترل خودروهای عبوری از بابامیدان به سمت یاسوج به دو دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و این خودروها را در جهت بازرسی بیشتر به پارکینگ انتتقال دادند.

این مسئول انتظامی در بویراحمد تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی دشتروم در بازرسی صورت گرفته از خودورهای متوقف شده کالاهایی از قبیل انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل الکتریکی و ... که فاقد هر گونه مدارک گمرکی بوده و ارزش بیش‌از 600 میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

کاشانی با تاکید بر این‌که ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز همواره در تمامی مراحل با هوشیاری تمام از ورود کالاهای قاچاق به استان جلوگیری می‌کنند، گفت: متخلفان شناسایی شده با تشکیل پرونده و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
برچسب ها: یاسوج ، قاچاق ، بابامیدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.