رئیس کمیته امداد کنگان از خدمات‌رسانی کمیته امداد کنگان به 13 هزار مددجو در کنگان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مراد شمس‌الدینی شامگاه یکشنبه در دیدار با مددجویان زیر پوشش کمیته امداد کنگان اظهار داشت: در اسلام در زمینه کمک به همنوعان تاکید و سفارش بسیار زیادی شده و کمیته امداد در این مسیر پیشتاز است.

وی افزود: خدمات‌رسانی به جامعه هدف از اساسی‌ترین ماموریت‌های این نهاد است و در این راستا اهتمام ویژه‌ای داریم.

رئیس کمیته امداد کنگان از خدمات‌رسانی کمیته امداد کنگان به 13 هزار مددجو در کنگان خبر داد و تصریح کرد: در شرایط کنونی بیش از 13 هزار نفر در شهرستان‌های کنگان و عسلویه از خدمات کمیته امداد امام خمینی بهره‌مند هستند.

شمس‌الدینی بیان کرد: خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان و دانشجویان و برپایی اردوهای علمی و تفریحی از جمله برنامه‌های کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد امداد امام خمینی شهرستان کنگان از اعزام دختران زیر پوشش کمیته امداد کنگان به مشهد به‌مناسبت روز دختر خبر داد و ابراز داشت: این مهم با استقبال جامعه هدف روبه‌رو شد.

شمس‌الدینی اظهار داشت: دختران امروز مادران فردا هستند از این رو چون پرورش‌دهنده آینده‌سازان فردای جامعه هستند باید توجه ویژه‌ای به آنها داشت.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های مختلف برای دختران بازمانده از تحصیل، مشاوره‌های پیش از ازدواج و برنامه‌های آموزشی و تفریحی مختلفی از جمله فعالیت‌های کمیته امداد برای دختران است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان از برگزاری کارگاه آموزشی شیوه صحیح مطالعه و مدیریت برنامه‌ریزی در کمیته امداد کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش در واقع به نوعی مشاوره و آموزش برای خودکفا شدن این خانواده‌هاست.

وی یادآور شد: در ایام سال کارگاه‌ها و کلاس‌های مختلفی تدوین و برگزار می‌شود که می‌تواند طبق سرفصل‌ها تاثیر مثبتی داشته باشد و ایجاد امید، آرامش و اعتماد به نفس در بین خانواده‌ها کند./ج1

برچسب ها: مددجو ، امداد ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.