معاونت فرهنگي دانشگاه آزاد برگزاري اردوهاي دانشجويي براي دانشجويان جديد الورود را از جمله برنامه هاي فرهنگي در آستانه شروع سال تحصيلي جديد دانست.

دکتر مومن بالله، معاون فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران در خصوص برنامه هاي فرهنگي اين دانشگاه گفت: اولين گام برنامه هاي فرهنگي دانشگاه آزاد برگزاري اردوهاي دانشجويي براي دانشجويان جديد است که به واحدها ابلاغ شده تا در يک برنامه يکروزه اجرا شود.

وي افزود: در سال تحصيلي جديد در نظر داريم تا حضور جدي تري در خوابگاه ها داشته باشيم البته با توجه به امور شوراي فرهنگي واحدهاي دانشگاهي که در اسفند ماه سال گذشته توسط رياست دانشگاه ابلاغ شده است انتظار داريم اين شورا هر چه فعال تر و پرحجم تر نسبت به مسائل فرهنگي دانشگاه توجه نشان دهد و نسبت به امور دانشجويان جديد الورود و همچنين دانشجويان قديمي برنامه مناسبي را داشته باشد.

مومن باالله همچنين گفت: ما انتظار داريم ضوابط و شئونات دانشگاه در سال جديد توسط دانشجويان پسر و دختر رعايت شود و نياز به تدوين برنامه و يا بخشنامه خاصي نداشته باشيم.
معاون فرهنگي دانشگاه آزاد با بيان اين مطالب افزود: زمان شروع اردوهاي دانشجويي در اختيار واحدها گذاشته شده و اگر ما دستور يا بخشنامه اي صادر کنيم ممکن است واحدها نتوانند خود را با اين بخشنامه هماهنگ کنند ولي انتظار داريم اين اردوها تا نيمه اول مهرماه انجام شده باشد./ ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار