رئیس شورای اسلامی شهر ساحلی بنک بر لزوم راه‌اندازی دانشگاه در شهر ساحلی بنک تاکید کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  علی هوشیار شامگاه یکشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر ساحلی بنک با شهردار این شهر اظهار داشت: مردم نیازمند بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و باید نسبت به بهبود خدمات‌رسانی به مردم همت کنیم.

رئیس محترم شورای اسلامی شهر با تقدیر از اعضای شورا، از تمامی پرسنل و واحدهای شهرداری تشکر و قدردانی کرد و از خدمات شهردار تلاشگر نیز به خاطر زحمات ارزنده تجلیل کرد.

وی در ادامه از محمد اندیک عضو سومین دوره شورای اسلامی که در طول 6 سال گذشته با سایر اعضا همدل و همراه بودند تشکر و خواستار ادامه همکاری وی شد.

هوشیار مطالبی در ارتباط با همدلی و همکاری پرسنل شهرداری با همدیگر به منظور پیشبرد کارها بیان کرد و خواستار اتحاد و پایبندی به قوانین شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساحلی بنک بر لزوم راه‌اندازی دانشگاه در شهر ساحلی بنک تاکید کرد و یادآور شد: جوانان این شهر نیازمند توسعه مراکز آموزش عالی و ایجاد دانشگاه هستند و شورای شهر از این مهم استقبال می‌کند.

هوشیار با اشاره به موقعیت خاص بنک و نقش مردم این خطه در شکل‌گیری انقلاب و در سه دهه عزت و سربلندی ایران اسلامی افزود: مطالبات مردم را با جدیت تمام پیگیری خواهم کرد.

وی با اشاره به پتانسیل عالی شهر بنک از حیث داشتن ساحل زیبا و زمینه‌های متعدد گردشگری خواستار گسترش ساحل‌سازی در این شهر شد.

رئیس شورای اسلامی بنک با اشاره به اهمیت بهبود وضعیت بهداشتی بنک اظهار داشت: امکانات و تجهیزات بهداشتی شهر ساحلی بنک متناسب با جمعیت این شهر توسعه نیافته است و نیازمند توجه بیشتری هستیم.

وی خواستار افتتاح داروخانه مستقل در بنک شد و افزود: راه‌اندازی داروخانه مستقل و نیز آزمایشگاه برای شهر بنک ضروری است و امیدوار هستیم مسئولان در این مسیر همت داشته باشند./ج1

برچسب ها: دانشگاه ، بنک ، داروخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.