آیین افتتاحیه رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی با حضور قهرمان جهان و المپیک در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، یکشنبه شب جمع زیادی از علاقه‌مندان به ورزش و رشته وزنه‌برداری به سالن شهید رضاییان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آمده بودند تا از نزدیک آیین افتتاحیه رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور را نظاره گر باشند.

حضور قهرمان دو دوره رقابت‌های المپیک و چندین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان یعنی پهلوان حسین رضازاده سبب شده بود تا جذابیت‌های این مراسم دو چندان شود و بدین ترتیب روز نخست پیکارهای وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور در قم پایان یابد.

در این مراسم به غیر از حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نیز حضور داشتند و با اجرای موزیک‌های ورزشی توسط گروه موزیک سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم مراسم رژه تیم‌های شرکت کننده برگزار شد.

در مجموع وزنه برداران 25 تیم از 24 استان کشور در این دوره از پیکارهای وزنه برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور حضور دارند و به اتفاق تیم داوری این دوره از پیکارها از مقابل جایگاه و در حضور مسئولان و تماشاگران حاضر در سالن رژه رفتند.

نخستین سخنران این مراسم عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بود که ضمن خیرمقدم به مسئولان فدراسیون، ورزشکاران و قهرمانان استان‌های مختلف ابراز امیدواری کرد تا موفقیت‌های وزنه برداری کشورمان در عرصه رقابت‌های برون مرزی همچنان ادامه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نیز در آیین افتتاحیه رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور به ایراد سخن پرداخت و تصریح کرد: قم در رشته‌های مختلف ورزش در میادین داخلی و برون مرزی افتخارات زیادی کسب کرده است و ما به قهرمانان ورزش قم می‌بالیم.

حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز آخرین سخنران آیین افتتاحیه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور در قم بود که عنوان داشت: این مسابقات انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان و آسیا در سال 2014 و همچنین بازی‌های آسیایی سال 2014 در اینچئون کره جنوبی به شمار می‌رود.

رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور از صبح روز یکشنبه 24شهریور ماه در سالن شهید رضائیان قم آغاز شده است و این پیکارها تا معرفی نفرات برتر اوزان مختلف تا سه شنبه شب 26 شهریور ادامه می‌یابد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.