تیم ملی تنیس کشورمان در پنجمین دیدار خود در حاشیه برگزاری رقابت های دیویس کاپ موفق شد از سد تیم میزبان عبور کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : رقابت های تنیس دیویس کاپ در گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه به مدت ۵ روز و به میزبانی امارات برگزار شد و در آخرین روز این رقابت ها تیم ملی کشورمان به مصاف تیم میزبان رفت و در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر مقابل میزبان بازی ها جایگاه پنجم مسابقات را از آن خود کرد .

در این دیدار انوشا شاهقلی به عنوان نخستین نماینده کشورمان به مصاف صعود ال علی رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ( 1-6 و 2-6 ) رد مجموع ۲ بر صفر حریف خود را شکست دهد و در دیگر دیدار بخش انفرادی شاهین خالدان با نتیجه (3-6 و 3-6 ) در مجموع 2 بر صفر عباس جناحی دیگر تنیسور این تیم را مغلوب کرد .

همچنین در دیدار 2 نفره شاهین خالدان و اشکان شکوفی به مصاف تیم 2 نفره امارات رفتند و در نهایت توانستند با نتیجه ( 3-6 و 4-6 ) در مجموع 2بر صفر این تیم را شکست دهد تا شکست سنگینی را به میزبانی بازی ها تحمیل کند.

این گزارش حاکی است: در پایان بازی ها تیم های مالزی و هنگ کنگ راهی دسته 2 آسیا و اقیانوسیه شدند، تیم های جزایر پاسیفیک و عمان به دسته چهارم آسیا سقوط کردند و ایران ، کامبوج، امارات نیز جایگاه خود را در دسته ۳ آسیا و اقیانوسیه تثبیت کردند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار