رئیس کمیته امداد جم از حمایت 703 حامی از 192 یتیم شهرستان جم خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ مسلم انیژپور شامگاه یکشنبه در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: حمایت از ایتام و نیازمندان در سطح شهرستان امری مهم است که نیازمند همکاری سایر دستگاه‌هاست.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات به ایتام باید افزایش یابد و باید کاری کنیم که ایتام احساس کمبود و نیاز نداشته باشند.

رئیس کمیته امداد جم از ارائه خدمات مطلوب کمیته امداد به 192 یتیم شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: 192 یتیم در شهرستان جم زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به این عزیزان ارائه خواهیم کرد.

انیژپور از حمایت 703 حامی از 192 یتیم شهرستان جم خبر داد و گفت: کمیته امداد شهرستان جم 192 یتیم را زیر پوشش خود دارد و 703 حامی نیکوکار از این ایتام حمایت می‌کنند.

وی در ادامه از پرداخت بیمه خانواده‌هایی که طرح اشتغال‌زایی اجرا کرده‌اند خبر داد.

انیژپور اظهار داشت: بیمه 57 خانواری که از طرح اشتغال کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم بهره‌مند شدند واریز شد.

وی افزود: میزان 209 میلیون و 428 هزار ریال بابت حق بیمه این خانواده‌ها پرداخت شد که اکنون تمامی این طرح‌ها فعال است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از توزیع 650 کیلو گوشت گوسفند در بین مددجویان کمیته امداد جم خبر داد و ابراز داشت: 650 کیلو گوشت از محل نزورات مردم جمع‌آوری و بلافاصله در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی در ادامه از نصب 600 صندوق صدقات جدید در جم خبر داد و یادآور شد: در سال جاری تعداد 600 صندوق صدقات جدید در بین خانوارهای ساکن و همچنین شهروندان ساکن در شهرک‌های مسکونی توزیع شده است.

انیژپور افزود: بیش از 6 هزار صندوق کمیته امداد در شهرها و روستاهای جم مستقر است که مردم نیکوکار این شهرستان نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی به نیازمندان اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای رضایت‌مندی جامعه هدف و افراد زیر پوشش از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد./ج1

برچسب ها: یتیم ، کمیته ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.