هنرمند موسیقی کشورمان گفت: هنرمند با برخورداری ازدانش و اطلاعات خوب در ابعاد مختلف موسیقی کشور می تواند تاریخ مصرف ماندگاری خود را در این هنر افزایش دهد.

محمد علیزاده که به رودهن سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد حضور قشر جوان در آموزشگاههای موسیقی گفت:قشر جوان و علاقه مندانی که دوست دارند وارد حیطه خوانندگی شونداگر علمی نداشته باشند ورودشان موفق نخواهد بود زیرا زیربنای حرکتشان در مسیر موسیقی سست است و از پشتوانه قوی برخوردار نیستند و به طور مثال فونداسیون را خوب طراحی نکرده اند حضورشان در عرصه موسیقی ماندگاری نخواهد داشت.

وی با اشاره به رمز ماندگاری در موسیقی کشور تصریح کرد :در کنار اصلاح این امر ماندگاری در تلاش و زحمت و برخورداری از استعداد ذاتی در عرصه موسیقی برای هنر مند بدست می آید و هر هنر مندی که بتواند در حوزه موسیقی بیشتر یاد بگیرد و به دانش و اطلاعات خوب در ابعاد مختلف موسیقی کشور بیفزاد می تواند تاریخ مصرف ماندگاری خود را در این هنر افزایش دهد.

هنرمند موسیقی کشورمان در ادامه این مطلب با تاکید بر اینکه تنها چیزی که تا کنون در این زمینه به من کمک کرده است یادگیری های من در حوزه موسیقی و آواز بوده است اظهارداشت:من یازده سال در موسیقی فعالیت دارم و تنها چیزی که تا کنون در این زمینه به من کمک کرده است یادگیری های من در حوزه موسیقی و آواز بوده است.

علیزاده در پایان خاطر نشان کرد :من فکر می کنم که قشر جوان اگر به یادگیری این فن بپردازند شاهد اتفاقات بهتری در حوزه موسیقی خواهند بود./س


برچسب ها: موسیقی ، علم ، هنرمند ، خوانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.