ملی پوش وزن 96 کیلوگرم تیم کشتی آزاد کشورمان گفت:در بازای های المپیک 2012 لندن آسیب دیدگی اجازه نداد به مدال برسم وشرمنده مردم شدم که امیدوارم در رقابتهای جهانی این اتفاق رخ ندهد.

رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: پس از بازی های المپیک مدت زیادی از میادین دور بودم تا کم کم با تمرینات سبک کارم شروع کردمم،با عنایت کادر فنی در رقابت انتخابی شرکت کردم وبه دوبنده تیم ملی رسیدم.

ملی پوش وزن 96 کیلوگرم تیم کشتی آزاد کشورمان ادامه داد: در همان مسابقه انتخابی بار دیگر ازناحیه زانو تا اندزه ای دچار آسیب دیدگی شدم البته از محل دیگر که خوشبختانه به گفته پزشک تیم  مشکل خاصی نیست وبا زانو بند می توانم در مسابقات جهانی روی تشک حاضرشود.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: کسانی که در سالن مسابقات بازی های المپیک حاضر بودند از نزدیک دیدند که چطور مهمترین رقیبم یعنی گادیسوف روس را شکست دادم ودر حالی که برای رسیدن به مدال طلای کار سختی پیش رو نداشتم اماآسیب دیدگی این اجازه را به من نداد و شرمنده همه مردم عزیزم شدم البته قسمت این بود اما امیدوارم در رقابتهای جهانی مصدومیت باعث نشود بار دیگر ناکام بمانم.

وی اضافه کرد: برای حضوردر این مسابقات تمرینات سخت و پرفشاری را زیر نظر کادر فنی دنبال کردم به لحاظ وزنی مشکلی ندارم واز آنجا که هدف کسب یک مدال خوشرنگ است برای رسیدن به این مهم از جان مایه می گذارم.

دارنده دو مدال برنز جهان در پاسخ به این سوال که چقدر به موفقیت در مسابقات جهانی امیدوار است گفت: مطمئناً نه من بلکه تمامی بچه های با امید و انگیزه فراوان راهی این مسابقات می شوند و مطمئن باشید من برای تکرار عنوان قهمرانی سال 2011 راهی این مسابقات می شوم وبه غیر از این نیز هدفی دیگر ندارم.

وی در خصوص شناختش از سایر رقبا اظهار داشت: با اکثر نفرات حاضر در مسابقات جهانی کشتی گرفته ام و فیلم چند کشتی گیر از جمله حریف روس که به تازگی صاحب دوبنده تیم ملی در این وزن شده را دیده ام،برای مبارزه با هر کدام از آنها به کمک مربیان تیم ملی برنامه ریزی لازم انجام شده ،در نهایت نتیجه روی تشک معلوم خواهد شد.

یردانی درباره باقی ماندن کشتی در المپیک گفت: من هم مثل همه جامعه کشتی از شندیدن این خبر خوشحال شدم ، کشتی هموراه نقش تعیین کننده ای در ورزش کشور ما داشته و باور کنید  با بقای این رشته در المپیک بچه ها انگیزه مضاعفی در آستانه مسابقات جهانی گرفتند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.