مراسم اختتامیه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور معاونان، مدیران و مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران ، در مرکز نسیبه برگزار شد.

مهندس حبیب زاده رییس واحد استان تهران و دبیر المپیاد در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  پس از گذشت 7 روز و برگزاری مسابقات ورزشی در 9 رشته ی، شنا، والیبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو، کاراته و دو و میدانی به پایان رسید و ورزشکاران و تیم ها در این مدت باهم به رقابت پرداختند.

وی گفت: دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) را به همه ی دختران و دانشجویان تبریک می گویم و خوشحالم با برگزاری این المپیاد، زمینه شادی و شعف را برای شما دختران عزیز فراهم کردیم.
وب با بیان اینکه در بخش تیمی در رشته دو ومیدانی استان گلستان اول، اردبیل دوم و بوشهر سوم شدند خاطر نشان کرد:در رشته شنا، تهران رتبه اول، آذربایجان شرقی دوم و کرمانشاه سوم شدند. وی افزود: در تنیس روی میز اصفهان مقام اول، کرمانشاه دوم و مرکزی مقام سوم را کسب کردند و در تکواندو تهران مقام اول، خوزستان دوم، ایلام و کرمانشاه مشترک سوم شدند همچنین در رشته بدمینتون، تهران مقام نخست را بدست آورد و البرز دوم، همدان و لرستان، مقام سوم را به طور مشترک کسب کردند. در کاراته هم تهران اول، کردستان دوم و کرمانشاه سوم شد.

وی یادآور شد:در رشته های تیمی، در بین والیبالی ها، تهران اول، اصفهان دوم و فارس مقام سوم را کسب کردند. در رشته فوتسال، تهران مقام نخست، آذربایجان شرقی و لرستان هم دوم و سوم شدند. در بسکتبال هم تهران، رتبه اول، فارس مقام دوم، و ایلام مقام سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد:در مجموع تیمی، تهران با 22 طلا، 6 نقره و 3 برنز با 196 امتیاز، مقام اول را کسب کرد و خیرخواهان، سرپرست تیم تهران به نمایندگی از سایرین، جام قهرمانی را دریافت نمود./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، علمی ، کاربردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار