جلسه ستاد مهر قلم به عنوان ایمن ساز تردد دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی صبح امروز در دفتر شهرداری منطقه 16 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عزیزی قائم مقام شهردار منطقه 16، در جلسه مهر قلم از مسئولین شهرداری نواحی 6 گانه، خواستار گزارش عملکرد جمعی در بازگشایی مدارس شد.

حامد میرزا بیگی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در ابتدای این جلسه، ضمن تبریک تولد امام رضا(ع) گفت: با توجه به دستور العمل تشکیل شده هر ساله به منظور بحث ایمن سازی تردد دانش آموزان درآغاز سال تحصیل مناطق، ستاد معین را تشکیل می دهد که امسال تحت عنوان ستاد مهر قلم نامبرده شده است.

وی در ادامه مجموعه ای از عملکردهای این اداره اشاره کرد و افزود: احداث پارکینگ غیر حاشیه ای در مترو علی آباد، احداث پارکینگ تاکسیرانی و اتوبسرانی، احداث مسیر دوچرخه سواری از جمله عملکرد هایی است که همزمان با آغاز سال تحصیلی به بهره برداری می رسد.

میرزا بیگی همچنین به ایمن سازی اطراف مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: خط کشی عابر پیاده به ویژه در مدارس مقرر در معابر اصلی تا پایان شهریور دردستور کار اجرایی قرار گرفته است.

سپس خموشی مدیر تاکسیرانی منطقه در این جلسه تجهیز پایانه های تاکسیرانی را به reid ضروری دانست و گفت: با نصب این طرح اطلاعات رانندگان به محض ورود به پایانه، وارد ان سیستم می شود.

همچنین محمد خبازها معاون فنی و عمران منطقه اظهار کرد: طی دو هفته نظارت در شعاع 75 متری مدارس مقرر شد که کلیه دریچه ها و پل های فلزی ساماندهی شود.

گفتنی است، این جلسه با حضور قائم مقام شهردار منطقه، رئیس راهنمایی و رانندگی منطقه، معاون فنی و عمران، معاون حمل و نقل و ترافیک و معاون اجتماعی و فرهنگی و جمعی از شهرداران نواحی در دفتر شهردار منطقه 16 برگزار گردید./
برچسب ها: مدارس ، شهردار ، معاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار