پایگاه اینترنتی خبر پرس فاش کرد، رئیس سازمان اطلاعات عربستان زمانی که از طرح روسیه برای ممانعت از حمله نظامی به سوریه آگاه شده، با خشم اعلام کرده انتقام آن را از شیعیان خواهد گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،‌ پایگاه اینترنتی خبرپرس از منابع نزدیک به بندر بن سلطان، رئیس سازمان اطلاعات عربستان فاش کرد: زمانی که بندر بن سلطان متوجه طرح روسیه برای تحت نظارت قرار دادن سلاح‌های شیمیایی سوریه و ممانعت از جنگ علیه این کشور  شد به شدت خشمگین شد به نحوی که صدایش را بالا برده و به مقامات روسیه دشنام داد.

منابع مذکور تاکید کردند که وی پس از آگاهی از تصمیم آمریکایی‌ها برای موافقت با طرح روسیه اعلام کرد: "هرگز ساکت نخواهیم نشست و نمی‌پذیریم که نظام بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه باقی بماند . "
بندر بن سلطان همچنین تهدید کرده که از اهالی ضایحه جنوب لبنان انتقام می‌گیرد. وی خطاب به اهالی ضایحه جنوبی لبنان تهدید کرده است ماداران شیعه در لبنان را عزادار می‌کند.
منابع مذکور به پایگاه خبرپرس اعلام کردند که بندر بن سلطان آزادانه عمل می‌کند و نظرات ملک عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان را در اکثر اوقات جویا نمی‌شود و آن چرا که صلاح بداند عملی می‌کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار