دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اميدواريم بعد از كنترل سلاح‌هاي شيميايي سوريه، حمله‌اي به اين كشور صورت نگيرد و بهتر است كه آمريكا به صورت همزمان سلاح‌هاي شيميايي، ميكروبي و هسته‌اي رژيم صهيونيستي را با همكاري سازمان ملل و كشورهاي جهاني تحت كنترل و نظارت بين‌المللي دربياورد.

"محسن رضايي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تعيين رياست مركز مطالعات استراتژيك اظهار داشت: اين مسئله جزو اختيارات رئيس مجمع "آيت‌الله هاشمي رفسنجاني" است و وي بايد در اين خصوص تصميم‌گيرنده نهايي باشد.

وي با اشاره به اخبار منتشره مبني براينكه "محمدرضا عارف" به عنوان يكي از گزينه‌هاي پيشنهادي رياست مطالعات استراتژيك مطرح است، گفت: در خصوص گزينه‌هاي پيشنهادي رياست مركز مطالعات استراتژيك تاكنون چيزي قطعي نشده است.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام به عقب‌نشيني آمريكا در خصوص جنگ عليه سوريه اشاره و تصريح كرد: اگر چنانچه "باراك اوباما" بخواهد خط‌ و مشي "جورج بوش" رئيس‌جمهور سابق اين كشور را در پيش بگيرد، با ادامه سياست‌هاي وي اقدام به حمله نظامي عليه كشور سوريه خواهد كرد.

رضايي با بيان اينكه كه باراك اوباما اقدام به جنگ عليه كشور سوريه نكند، خاطرنشان كرد: اميدواريم بعد از كنترل سلاح‌هاي شيميايي سوريه، حمله‌اي به اين كشور صورت نگيرد و بهتر است كه آمريكا به صورت همزمان سلاح‌هاي شيميايي، ميكروبي و هسته‌اي رژيم صهيونيستي را با همكاري سازمان ملل و كشورهاي جهاني تحت كنترل و نظارت بين‌المللي دربياورد.

وي به واكنش جمهوري اسلامي ايران در صورت حمله آمريكا به كشور سوريه اشاره و افزود: ما هر حمله‌اي را محكوم خواهيم كرد و معتقديم كه بايد در حل چالش‌هاي بين‌المللي از شيوه‌هاي مسالمت‌آميز و ديپلماسي اقدام به حل آنها كرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار