پايگاه خبري "مغارب اينتليجنس" از انتصاب زين العابدين بن علي رئيس جمهور سابق تونس به عنوان مشاور اطلاعاتي بندر بن سلطان رئيس سرويس اطلاعاتي عربستان خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛پايگاه خبري "مغارب انتليجنس" روايتي جنجالي از سرنوشت "زين العابدين بن علي" رئيس جمهور مخلوع تونس پس از گريختن به عربستان منتشر كرد.

اين پايگاه خبري پناهندگي وي را به عربستان رد كرده واز آغاز به كار "بن علي" به عنوان مشاور اطلاعاتي "بندر بن سلطان" رئيس سرويس اطلاعاتي عربستان خبر داد.

براساس گزارش اين پايگاه خبري "زين العابدين بن علي" در محافل خاندان آل سعود با احترام زيادي روبرو شده و به دليل مهارت طولاني اش در مقابله با رسيدن اسلامگرايان به قدرت بويژه پس از نگراني عربستان وآمريكا از ورود اسلامگرايان به قدرت در تونس،ليبي ومصر به عنوان مشاور امور امنيتي "بندر بن سلطان" رئيس سرويس اطلاعاتي عربستان منصوب شده است.

"مغارب اينتليجنس" در بخش ديگري از گزارش خود از سرنوشت رئيس جمهور سابق تونس مي‌نويسد:"بن علي" و همسرش "ليلي الطرابلسي" به همراه دو فرزندش پس از گريختن از تونس بيش از يكسال در كاخ رياست جمهوري "ملك فهد" در جده اقامت داشته وپس از آن به شهر "ابها" در جنوب جده انتقال داده شدند.

انتهاي پيام
برچسب ها: مغارب ، تونس ، بن علی ، سلطان ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ciaubagb
۱۸:۳۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
20
آخرین اخبار