با موافقت کمیته ملی المپیک برای بازی های کشورهای اسلامی جانشین تکواندوکار مصدوم تیم ملی امروز تعیین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: محمد امامی عضو تیم ملی تکواندو اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی در جریان تمرینات تیم ملی چهارشنبه گذشته در رشت از ناحیه رباط پا دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، با مشورت پزشکان تیم ملی نمی تواند در این بازی ها به میدان برود.

به همین دلیل کادر فنی تیم ملی در تماسی با کمیته ملی المپیک به فکر جایگزینی برای امامی بود و قرار است طی چند ساعت آینده تکلیف تکواندوکار جانشین مشخص شود.

امامی که یکی از برترین تکواندوکاران فصل قبل لیگ برتر محسوب می شود و در اردوهای تیم جهانی نیز حضور داشت بعد از تورنمنت اسپانیا و تونس از اردوی تیم ملی خط خورد.

سید نعمت خلیفه سرمربی تیم ملی در این باره به خبرنگار ما گفت: چون زمانی تا اعزام تیم ملی به اندونزی نمانده امروز در جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو تکلیف تکواندوکار اعزامی مشخص می شود.

وی افزود: قطعا از بازیکنانی انتخاب خواهیم داشت که در این مدت در اردوی تیم های ملی تکواندو شرکت داشته است اما هنوز نمی دانم چه کسی انتخاب خواهد شد.

گفتنی است، رقابت های تکواندوی بازی های کشورهای اسلامی اول و دوم مهر در اندونزی برگزار می شود و تیم ملی ایران دوشنبه آینده برای حضور در این مسابقات راهی پالمبنگ این کشور می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار