مدیر امور مالی ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان نوجوانان گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری در تلاشیم حماسه اقتصادی را در امور مالی جشنواره متجلی سازیم.

حسین متقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، گفت: از همان پایان جشنواره 26در سال گذشته ، مباحث مالی جشنواره امسال از جمله تامین اعتبار و بررسی بودجه ها برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره فیلم کودک آغاز شد.

وی افزود: با توجه به سخنان رهبر فرزانه جمهوری اسلامی که امسال را سال حماسه اقتصادی و سیاسی نامیدند باید در صرف هزینه و هدر ندادن بیت المال توجه لازم را مبذول کنیم. جلوگیری از هزینه های غیر ضروری باعث می‌شود در حق مردم شهر اصفهان نیز اجحافی صورت نگیرد.

مدیر امورمالی ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در ادامه تصریح کرد: تمام هزینه ها و دستور العمل ها به کمیته های اجرایی ابلاغ شده است و همه چیز طبق اصول نظام اداری کشور و شهرداریها پیش می‌رود و به صورت جداگانه با سیستم دیگری مطابقت ندارد و طبق همه امور شهرداریها و با توجه به نظر مساعد شهرداری اصفهان انجام می شود.ودر کل باید بگویم که قصدمان این است جشنواره ای در خور نام اصفهان و مردم مهمان نوازش با کیفیت بالا و با هزینه حساب شده برگزار کنیم.

گفتنی است بیست‌ و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.