مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد از اعزام 90 نفر از پزشکان و پیراپزشکان بسیجی یزد به یادمان غرب و شمال غرب کشور خبر داد

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد ؛ مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد از اعزام 90 نفر از پزشکان و پیراپزشکان بسیجی یزد به یادمان غرب و شمال غرب کشور خبر داد.           سیف الدینی اظهارداشت:همزمان با دهه کرامت 90 نفر از پزشکان و پیراپزشکان بسیجی استان به یادمان راهیان نور غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در افزایش معنویت و اعتقادات مذهبی و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا نقش موثری دارد ادامه داد: این تعداد در قالب سه کاروان در روز پنج‌شنبه 21 شهریور ماه اعزام شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیش از 3 هزار نقطه و یادمان در مناطق سنندج، مریوان، سردشت، بانه و پیرانشهر وجود دارد اظهار داشت: برای اعزام زائرین به این مناطق تمام تمهیدات امنیتی، بهداشت، درمانی، تغذیه، اسکان و جاده‌ای اندیشیده شده است. وی با بیان اینکه بازدید از مناطق عمیاتی دوران دفاع مقدس حرکتی ارزشمند و اثرگذار است افزود: بازدید از این مناطق موجب تحولی معنوی در افراد می‌شود و در این سال‌ها تاثیرات فرهنگی که بر جوانان داشته است را دیده‌ایم. سیف‌الدینی از جمله اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور را آشنایی با افکار و آرمان‌های شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به بسترسازی دارد که اعزام کاروان‌های راهیان‌نور یکی از بسترهای مناسب در این زمینه است.

وی افزود: این کاروان‌ها ‌به مدت چهار روز از یادمان‌های شهدا در غرب کشور بازدید خواهند کرد. سیف‌الدینی در ادامه از اعزام بسیجیان استان به یادمان های راهیان نور غرب و شمال غرب کشور در آغاز دهه امامت خبر داد و عنوان کرد: در آغاز دهه کرامت نیز 90 نفر از بسیجیان یزد به این مناطق اعزام شدند.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد به تشریح جزئیات این اعزام پرداخت و گفت: دو کاروان بسیجیان حوزه چهار عصمیته خواهران و حوزه هفت روح‌الله برادران به یادمان‌های راهیان‌نور غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند./ب

برچسب ها: اعزام ، پزشک ، به غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.