در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین نرم افزار‌های این هفته‌ی دریچه را دانلود کنید، برنامه‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 

 



 

صورت های فلکی را جهت یابی کنید + دانلود

برنامه ای که قصد معرفی آن را داریم بیش از ۶ میلیون کاربر دارد و برنده برتر سال ۲۰۱۰ در طراحی اپل می باشد. پیاده روی، روی ستاره ها یکی از جالب ترین خیال پرستی هایی که می توانیم داشته باشیم، اما این بار در موبایل خودمان! آیفون را رو به آسمان بگیرید و صورت های فلکی شکل و موقعیت دقیق ستارگان را مشاهده کنید!

 

 

 



اندرويد

با پاک کردن Cache های اضافه سرعت گوشی را افزایش دهید + دانلود

همانطور که می دانید نصب نرم افزارهای مختلف فایلهای موقتی را برای اجرای درست خود می سازند که انباشته شدن این فایلها بر روی هم به واسطه نصب برنامه های مختلف ، می تواند سرعت اسمارت فون یا تبلت شما را به شدت کاهش دهد و اینجاست که نرم افزارهای پاک کننده کش برای برطرف کردن این مشکل وارد عمل خواهند شد.

 




جدول مندلیف را به گوشی هوشمندتان بیاورید + دانلود

حتما شما با جدول تناوبی یا همان جدول مندلیف آشنا هستید، امروز قصد معرفی یک نرم افزار برای دوستداران درس شیمی را داریم، این برنامه Periodic Tableا تمامی عنصر ها را در خود جای داده است و شما می توانید با نصب آن به راحتی جدول تناوبی را به تلفن هوشمند خود بیاورید و از داشتن آن لذت ببرید. به کمک این نرم افزار می توانید جرم و عدد اتمی عنصر های مورد نظرتون را پیدا کنید و یا الکترو نگاتیوی آن ها را با یک عنصر دیگر مقایسه کنید.
 



بسته های تخصصی دريچه؛

4 نرم افزار ويژه براي حساب و كتاب با گوشي همراه + دانلود

اگر به دنبال نرم افزار های تخصصی برای انجام امور شغلی تان هستید، ما را در سلسله گزارش های بسته های تخصصی همراهی كنيد. در سلسله گزارش های قصد معرفی نرم افزارهای تخصصی و کاربردی برای انواع مشاغل داریم، نرم افزارهایی که در بسته های تخصصی معرفی می گردند، ارتباطی مستقیم با شغل مورد نظر شما دارد. در اولین گزارش قصد معرفی تعدادی نرم افزار تخصصی برای انجام امور حسابداری را داریم. با خواندن و استفاه کردن از نرم افزارهای موجود در گزارش های ما را همراهی نمایید.
 
 


مصرف باتری گوشی‌تان را به حداقل برسانید + دانلود

دیگر نگران مصرف بالای باتری تلفن همراهتان نباشید، با استفاده از این نرم افزار DU Battery Saver PRO & Widgets v3.2.5.pro می توانید مصرف باتری گوشی هوشمند اندرویدی خود را به حداقل برسانید و عمر باتری باتری را افزایش دهید. شما سزاوار یک باتری با عمر طولانی هستید، نرم افزار به سه صورت بهینه سازی شده است: 1- حالت عمومی (عملکرد گوشی عادی است، امکان کاهش مصرف به صورت دستی وجود دارد) - 2-  آماده به کار (این حالت برای حفظ باتری برای مدت طولانی تر است و در این حالت فقط توانایی شماره گیری و مدیریت پیامک ها را دارید) - 3- حالت خواب (تمامی برنامه ها غیر فعال می شوند و فقط برنامه ساعت اجرا می شود). البته در همه موارد امکان تغییرات وجود دارد.
 



Screensaver

طبیعت 4 فصل را بر روی مانیتور خود بیاورید + دانلود

Four Seasons Screensaver محافظ صفحه نمایشی زیبا و جذاب که با ترکیب رنگ های شاد و زیبا و منظره های فوق العاده جذاب علاوه بر این که از سوختن پیکسل های صفحه نمایش در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند جذابیت خاصی هم در نمایش دارد.





حرفه ای کار کنید

كلید های میانبر نرم افزار Adobe Photoshop + آموزش

در نرم افزار فتوشاپ تعدای میان بر وجود دارد كه این كلیدهای میان بر علاوه بر این كه سرعت ما را برای تمام كردن پروژه های خود بسیار زیاد می كند بلكه باعث این می شود كه ما زمان كمتری صرف اتمام كارهای خود كنیم.




تبديل گوشي به صفحه خورشيدي؛

با انرژی خورشید‌‌‌ ‌باطري گوشی خود را شارژ کنید + دانلود نرم افزار

گوشی خود را با استفاده از انرژی خورشید شارژ کنید. کافی است تا نرم افزار را اجرا کنید و گوشی خود را مقابل آفتاب گذاشته و شارژ شدن آن را به نظاره بنشینید.
 
  



به صورت حرفه ای وضعیت آب و هوا را پیش بینی کنید + دانلود نرم افزار

این برنامه قادر WeatherPro به پیش بینی وضعیت آب و هوا در 7 روز آینده است، این ویژگی برنامه سبب شده است که بیش از 2 میلیون کاربر در جهان داشته باشد. برنامه با کمک گیری از ماهواره های هواشناسی توانایی ارائه تصاویر تعاملی و متحرک را دارد. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار در کوتاه ترین زمان ممکن از آب و هوای فعلی محل زندگی خود مطلع شوید، فقط کافی است این نرم افزار WeatherPro را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.
 



برای رایانه؛

نسخه جدید محبوب ترین پلیر دنیا "KMPlayer" + دانلود

امروز قصد معرفی نسخه نهایی محبوب ترین پخش کننده ی فایل های تصویری به نام KMPlayer 3.7.0.106 Final را داریم. بدون شک بسیاری از کاربران رایانه در دنیا از این نرم افزار برای پخش فایل های ویدئویی و صوتی استقاده می کنند. دلایل متعددی سبب محبوبیت این پخش کننده شده اند، برخی از آن ها عبار اند از: پشتیبانی از فرمت های رایج (VCD, DVD, AVI, MKV, OGG THEORA, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, REALMEDIA, AND QUICKTIME)، امکان استفاده از آن به عنوان پخش کننده ی کارت تی وی، توانایی پخش زیرنویس فیلم (چه زیرنویس داخل فیلم و چه زیرنویس همراه) باشد و خیلی امکانات دیگر که این پلیر دارا است.
 



محاسبات مدارهاي الكترونيكي را به اين نرم افزار بسپاريد + دانلود

این برنامه ElectroDroid Pro با استفاده از طراحی زیبا و حرفه ای خود به شما در انجام محاسبات دشوار الکترونیکی یاری می دهد. این نرم افزار کاربردی اندروید همچنین دارای ویژگی های بسیاری است که به شما در ساده سازی مدارهای پیچیده یاری می رساند.




دانلود و پخش مستقيم موسيقي

شما در اين نرم افزار احتياج به استفاده از مرورگر نداريد و مي توانيد به طور مستقيم به دانلود و پخش موسيقي دلخواه خود بپردازيد.

 



بسته ویژه ولادت امام رضا (ع) + دانلود

امام علی ‌بن موسی الرضا (ع) هشتمین امام شیعیان از سلاله پاک رسول خدا و هشتمین جانشین پیامبر مکرم اسلام می‌باشند. دریچه فناوری اطلاعات هم به مناسبت ولادت امام رضا (ع) نرم افزار و والیپیرهای این روز را برای شما کاربران آماده کرده است.




WinPatrol PLUS

از سیستمتان در برابر برنامه های مخرب حفاظت کنید + دانلود

WinPatrol برنامه ای قدرتمند برای محافظت از سیستم است. Winpatrol مانند نگهبانی می باشد که اگر در قسمت هایی که ویروس ها و تروجان ها در آن قسمت ها می توانند فعالیت کنند نگهبانی می دهد و به محض اینکه در آن قسمت ها مثل Startup تغییری حاصل شود یا فایلی اضافه شود به شما اطلاع می دهد و اگر شما آن برنامه یا فایل را نصب نکرده باشید و به این قسمت اضافه شده باشد، می توانید آن را به راحتی غیرفعال یا پاک کنید، به همین راحتی می توانید از ورودworms ،adware keyloggers ،spyware ،cookies ،Trojan به سیستم جلوگیری نمائید.




اخبار روز ایران و جهان در تلفن همراه شما

نرم افزار "جیک و پیک" برای اندروید + دانلود

جیک و پیک نام نرم افزاری فارسی زبان است که توسط برنامه نویسان کشورمان ساخته شده و می تواند شما را از جیک و پیک های روزمره زندگی و جامعه با خبر کند. جیک و پیگ شامل خبرهایی از قبیل اخبار خود برنامه , ورزش , فرهنگ وهنر , پزشکی و ... می شود، این برنامه خبرها و اطلاعات خود را از سایت های معتبری مانند باشگاه خبرنگاران جمع آوری می کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به ظاهر زیبا و کاربر پسند اشاره نمود.
 



Safari

مرورگر سافاری برای رایانه + دانلود

بعد از جنگ بسیار داغ بین مایکروسافت و موزیلا ، اپل در کنفرانس (WWDC ۲۰۰۷) اعلام کرد که قصد دارد نسخه ایی از مرورگر مشهور Apple Safari را که مخصوص کامپیوتر های مکینتاش هست را برای ویندوز هم ارائه کند و به این ترتیب به جدال شرکت های تولید کنند مرورگر برای ویندوز وارد شود!
بنا به گفته ی "استیو جابز"  مرورگر Apple Safari از هر دو مرورگر اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس سریعتر خواهد بود و جعبه جستجو گری از هر دو سایت یاهو و گوگل در آن قرار خواهد داشت. در نسخه ی نهایی عرضه شده از لحاظ سرعت و کارایی پیشرفت های قابل توجهی داشته و تا حدودی شعار شرکت اپل مبنی بر " بهترین مرورگر جهان " را تحقق بخشیده است.





7 تم زيبا براي نوكيا + دانلـــود

شما مي توانيد در ذيل 7 تم زيبا را كه براي گوشي هاي نوكيا با سيستم عامل سيمبين طراحي شده است دانلود كنيد.




Screensaver

طبیعت را به رایانه‌تان بیاورید + دانلود

Colors Of Nature Screensaver اسکرین سیوری با موضوع طبیعت و سرشار از رنگ های مختلف در فصل های گوناگون است. موزیکی دلنشین هم همراه تصاویر با کیفیت این اسکرین سیور است که جذابیت خاصی نیز به سیستم کاربران می بخشد. زنده بودن پیکسل های صفحه نمایش با استفاده از این اسکرین سیور زیبا که پروانه ای زیبا هم در آن به پرواز در می آید فوق العاده جذاب تر خواهد بود.




اینترنت و وبگردی

نسخه جدید مرورگر Lightning Browser v2.5.1 برای اندروید + دانلود

با نصب این مرورگر Lightning Browser v2.5.1 بر روی گوشی هوشمند اندرویدی خود می توانید مانند رد و برق به وبگردی و دانلود بپردازید. مرورگر های متعددی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است، ولی تعدادی از آن ها توانسته اند رضایت کاربران خود را جلب کنند، مرورگر رد و برق هم پای مرورگرهایی مانند کروم و فایر فاکس می تازد و هر روز به ویژگی های برنامه ی خود می افزاید. در نسخه جدید نرم افزار یک ویژگی خارق العاده به مرورگر اضافه شده است و آن هم امکان بازی های آنلاین و اینترنتی در گوشی های هوشمند است و در اجرا بازی های آنلاین سریع تر از گوگل کروم عمل می کند
 



بهینه سازی و افزایش سرعت رایانه؛

ریجستری رایانه تان را بهینه سازی کنید + دانلود نرم افزار

اگر از سرعت ویندوز رایانه تان ناراضی هستید و گاهی اوقات با ارر های ویندوز مواجه می شوید، دریچه به شما پیشنهاد می کند این نرم افزار WinZip Registry Optimizer را برای بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز رایانه تان دانلود کنید. این نرم افزار دارای ویژگی های فراوانی است که کار پاکسازی، ترمیم، رفع عیب و سازماندهی رجیستری ویندوز شما را بر عهده می گیرد. شما می توانید با فعال کردن گزینه ی Registry Cleaner در این برنامه به صورت اتوماتیک حافظه، کش ها و ارر های ریجستری را پاک کنید.
 
 


JalaliCalendar

تقویم خورشیدی برای رایانه + دانلود

یکی از نیازهای همیشگی کاربران فارسی زبان ویندوز وجود یک تقویم خورشیدی و مبنا قرار دادن آن برای انجام کارهای روزانه است. تقویمی که بتواند مانند یک سررسید و بر حسب نیاز کاربر رویدادها و تعطیلات رسمی کشور را نمایش دهد، یادداشتها را ذخیره کند، کارهای کاربر را ثبت کرده و یادآوری نماید.




اين برنامه WiFi گوشي شما را تقويت مي كند + دانلود

WiFi Booster Pro به شما این این امکان را می دهد که سیگنال های وایرلس پیدا شده رو بهبود ببخشید. آیا گوشی شما پیام می دهد که وایرلس متصل است اما عملا هیچ انتقال داده ای صورت نمی گیرد و قادر به دسترسی به اینترنت نیستید؟ از اینکه همواره مجبور به رفع مشکلان WiFi هستید خسته شده اید؟



به مناسبت بزرگداشت استاد شهریار

اشعار استاد شهریار برای اندروید، آیفون و جاوا + دانلود

سید محمدحسین بهجت تبریزی، متخلص به شهریار شاعر ایرانی اهل آذربایجان بود که به زبان‌های ترکی آذربایجانی و فارسی شعر سروده‌ است. از مهم ترین آثار وی به زبان آذری می توان به منظومه ی " حیدر بابایه سلام (سلام به حیدر بابا) اشاره کرد. اشعاری مانند علی ای همای رحمت از آثار به یاد ماندنی این شاعر بزرگ کشورمان است. در این مجموعه سعی شده است که بهترین اشعار شهریار جمع آوری و در اختیار شما گذاشته شود، عناوین اصلی این نرم افزار عبارت است:
 

بسته ی ویژه نرم افزاری به مناسبت "شعر و ادب پارسی"

4 نرم افزار براي علاقمندان به شعر و شاعري + دانلود

به مناسبت فرا رسیدن روز شعر و ادب پارسی، قصد داریم تعدادی نرم افزار مرتبط به این روز را معرفی کنیم، این نرم افزارها شامل ابیات شاعران بزرگ ایرانی است که برای تمامی سیستم عامل ها آماده گردیده است.
 


برای رایانه

آخرین نسخه مرورگر قدرتمند موزیلا فایرفاکس + دانلود

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.




دانلود نرم افزاري براي جلوگيري از سو استفاده هكران؛

اينجا ياد می گيريد كه چگونه مچ هكر های WiFi خود را بگيريد + آموزش

اگر از مودم وای فای دارید و از اینترنت بی سیم استفاده می کنید، همیشه به این موضوع فکر می کردید که آیا هکر‌ها از اینترنت شما دزدی می‌‌کنند یا نه؟ دریچه فناوری اطلاعات با آموزش و معرفی نرم افزار خیال شما را راحت می کند.
تنها کافی است یک برنامه بسیار سبک را بر روی سیستم خود نصب کنید تا از این به بعد دیگر نگران سوء استفاده هکران از اینترنت شما نباشید و هر گاه غریبه‌ها قصد استفاده از اینترنت شما را داشتند، نرم افزار به شما هشدار دهد.





برای اندروید؛

عکس هایتان را ویرایش و مونتاژ کنید + دانلود نرم افزار

اگر به دنبال یک نرم افزار قدرتمند برای ویرایش و تدوین تصاویر تلفن همراهتان هستید، دریچه به شما پیشنهاد می کند نرم افزار Pho.to Lab PRO - photo editor را برای گوشی هوشمندتان نصب کنید. این نرم افزار تقریبا توانایی های نامحدودی دارد و شما می توانید با استفاده از امکانات آن، جذابیت عکس هایتان را افزایش دهید. برنامه قادر است که تصاویر متحرک، کارت پستال و تصاویر پس زمینه ی زیبا برای شما ایجاد کند و به دلیل محیط کاربری ساده نیاز به تجربه و حرفه ی خاصی ندارد. یکی از ویژگی هایی که در این نسخه به نرم افزار افزوده شده است، امکان ساخت کاریکاتور با استفاده از تصاویر موجود در تلفن همراه است.
 



نسخه 24

آخرین نسخه موزیلا فایرفاکس در تلفن همراه شما + دانلود

با مرورگر فایرفاکس برای موبایل، شما می توانید تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. همچنین شما این امکان را دارید تا افزونه های فایرفاکس را نیز برروی آن نصب کنید و با این کار فایرفاکس شما همان چیزی می شود که شما دوست دارید.

 




 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

گردآوری: سالار واعظی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
میررضایی
۲۳:۴۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
سلام لطف کنید نرم افزار مسیر یاب برای گوشی بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۱۳:۴۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
خیلی خوب بود دمتون گرم !!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۰۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
خیلی عالی بود دستتوت درد نکنه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
اسلام محمدی
۰۳:۱۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
دمتون گرم خلیی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
تیمور
۰۰:۳۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
مرسی عالییییییییییییی بود
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۰:۱۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
سلام : نرم افزار leomoon persian TTT editor بعد از نصب و اجرا در برنامه های دیگر فایلهایی که بوسیله این نرم افزار فارسی نویسی شده را باز نمی کند . با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
sia
۲۱:۵۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
اقا دمتون گرم عالی بود.همیشه موفق و پیروز باشید
United States of America
sara
۲۱:۲۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
not goooooooooood
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد از ســـــــــاری
۲۱:۲۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
تـــــــــــــــــــــــوپ بود
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۲۱:۱۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
بسیار عالیه
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۰:۵۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
عالی!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۵۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
آقا من که خیلی خوشم اومد واقعا خسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
نکته سنج
۲۰:۲۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
ببخشیددر توضیح اون مرورگر

رد و برق رو اصلاح کنید
رعد و برق درسته

تشکر
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۲۰:۲۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
بچه های باشگاه دمتون گرم. کارتون عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
لطفا روش نصب نرم افزار فایر فاکس را آموزش دهید
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۹:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
سلام ,خسته نباشید ؛ نرم افزارها عالی بود
متشکرم
احسان/ساری
-
حسین
۱۹:۵۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
سلام با تشکر از پرسنل خوب باشگاه خبرنگاران i
لطفا اگه میشه یه نرم افزار انبار هم بزارین تو سایت.
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۸:۳۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
مرسی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۸:۰۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
مرسی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی
۱۵:۰۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
خیلی زحمت می کشید تشکرمی کنم
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۳:۰۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
عالي بودن. مرسي از برنامه خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
moosa
۱۲:۱۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
باتشکر وخسته نباشی خدمت همه پرسنل yjc.ir
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۷:۰۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
شرمنده واسم نبود منفی دادم
آخرین اخبار