ايونتو هم پايه با نقش وبلاگستان‌ها مانند پرشين بلاگ براي نويسندگان است.

 "نيما قاضي" مدير سايت evento.ir در گفتگو با خبرنگار فرهنگي باشگاه خبرنگاران در خصوص راه اندازي اين سايت گفت: سايت evento يك پدیده جديد در وب ايران محسوب مي شود و اين امكان را به كاربران مي دهد كه رويدادهاي جاري را مديريت كنند. 
 

وي افزود: براي مثال هنگامي كه شما قصد برگزاري يك همايش علمي و يا يك تور تفريحي و يا برنامه هنري را داريد شما با ورود به اين سايت به آسانی مي‌توانيد صفحه‌اي را طراحي و همايش يا برنامه خود را به ديگران معرفي كنيد. نقش ایونتو برای برگزارکنندگان رویدادها هم‌پایه با نقش وبلاگستان‌ها مانند پرشین‌بلاگ و بلاگفا برای نویسندگان و مولفان است. 
 
وي ادامه داد: اين وب سايت 9 گروه اصلي برای دسته‌بندی رویدادها دارد كه هر كدام از آنها به دسته‌هاي فرعي تقسيم مي‌شوند و گستردگي اين سايت به حدي است كه رويدادهاي خانوادگي را نيز در برمي‌گيرد براي مثال هنگامي كه شما قصد برگزاري يك مراسم عروسي را داريد تنها با دادن آدرس اين سايت به مهمانان مي توانيد آنها را از چگونگي برگزاري مراسم آگاه كنيد.
 
"قاضي"عنوان كرد: ابزارهاي پيش رفته اي براي تامين امنيت صفحه ي كاربران در نظر گرفته شده بطوريكه هيچ كسي بدون در دست داشتن صفحه شما نمي تواند وارد آن شود.
 
وي بيان كرد: برنامه نويسي اين سايت براساس .net framework انجام شده است و دارای استانداردهای امنیت بسیار بالایی است. با فشردن گزينه "عدم نمايش عمومي" هيچ كسي نمي تواند صفحه شما را در وب سايت جستجو كند. 
 
وي ادامه داد: خبرنامه‌هاي اين سايت براي افراد عضو به طور مرتب ارسال مي‌شود و تاكنون استقبال خوبي از آن شده است براي مثال خبر تمديد تئاتر آقاي "رحمانيان" در هفته آخر شهریورماه از طريق اين سايت اطلاع‌رساني شد. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار