عیسی گل محمدی گفت: بسیار متاسفم که در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران چنین رفتاری را از دیدم این رفتار در شان من به عنوان يک زحمت کش ورزش نبود .

دبیر هیئت بوکس توابع استان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:هیئت بوکس توابع استان تهران زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان این استان است و برای مسابقات قهرمانی کشور مدير کل ورزش و جوانان استان تهران عنوان کرده بود که تمام لباس های ما را به صورت متحد الشکل تامین خواهد کرد و این جزو وظایف آنها بود.

وی افزود: چهارشنبه نامه ای از هیئت بوکس توابع گرفتم تا برای مسابقات قهرمانی کشور لباس تیم را تامین کنم پانزده سال است که  در بوکس فعالیت می کنم و شش دور تیمم را قهرمان کرده ام  اما متاسفانه برخوردی با من شد که در شان من نبود.

وی ادامه داد: به دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران رفتم و با آن ها گفتم که لباس نداریم  اما پاسخ آن ها این بود که به ما ارتباطي ندارد و از اتاق به بیرون هدايت شديم واقعا به حال این وضعیت افسوس می خورم.

وی تاکید کرد: تیم ما زیر مجموعه استان تهران است و اگر مدال بیاورد آقایان این افتخار را برای خودشان می زنند اما حالا برای تامین کوچکترین مورد هم برای ما کم می گذارند از رئیس دفتر مدير کل خجالت کشیدم و جوابش را ندادم حرف های وی شایسته من نبود./آق


برچسب ها: عیسی ، گل ، محمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار