معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در آخرین مرحله 7 میلیون و 961 هزار لیتر نفت گاز توسط شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی زاهدان به بازارچه‎های مرزی سراوان و هیرمند ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، عباس نخعی اظهار داشت: از این تعداد 7 میلیون و 762 هزار و 338 لیتر نفت گاز توسط نمایندگان مرزنشین با سود 2 میلیارد و 847 میلیون و 172 هزار تومان به فروش رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: از 12 شهریور امسال کل محموله ارسالی شرکت نفت به شهرستان هیرمند 171 تانکر در قالب 4 میلیون و 539 هزار لیتر بوده که از این میزان 155 تانکر حاوی 4 میلیون و 448 هزار لیتر از طریق مرزنشینان به طرف افغان به فروش رسیده است.

وی ادامه داد: در شهرستان سراوان نیز از 118 تانکر حامل 3 میلیون و 422 هزار لیتر سوخت، بالغ بر 3 میلیون 314هزار لیتر از طریق مرزنشینان به طرف پاکستانی به فروش رسیده است.

عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان در مورد علت اختلاف 200 هزار لیتری موجود در میزان سوخت ارسال شده و به فروش رفته نیز گفت: این مقدار سوخت در مخازن دو بازارچه موجود است.

نخعی همچنین با مثبت ارزیابی کردن اجرای این طرح، نتایج حاصل از آن را محسوس عنوان کرد و اذعان داشت: خودروهای پلاک مخدوش در محور های جنوبی استان کاهش پیدا کرده و میزان تصادفات نیز در این محورها به گواه راهور ناجا کاهش پیدا کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه سیستان و بلوچستان بزرگ‌ترین اقدام در مبادلات مرزی کشور را برای نخستین بار طی اجرای این طرح انجام داده است، متذکر شد: همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه در موفقیت این طرح قابل توجه بوده است./س

برچسب ها: ارسال ، نفت ، گاز ، سراوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.