تنها چند روز از رونمايي گوشي جديد Xperia Z1 توسط سوني گذشته كه باز هم پرچمدار بعدي اين شركت خبرساز شد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شركت سوني در يك سال گذشته توانسته با ارائه محصولات اكسپريا Z خود اقبال خوبي در بازار جهاني بدست بياورد. اولين اكسپريا Z در رویداد CES 2012 رونمایی شد، دستگاهی که قابلیت ضدآب بودن آن توجهات زیادی را به سمت خود جلب كرد. بعد از آن نوبت به فبلت اکسپریا Z الترا و سپس همين چند روز پيش نوبت به اکسپریا Z1 رسید تا معرفی شوند. Z1 اولین محصول است که براساس استراتژی "One Sony” معرفی و عرضه می شود.



اما هنوز Z1 راه خود را به بازار پیدا نکرده كه صحبت از Sony Xperia Z2 می شود. این دستگاه که با شماره مدل C770X شناخته می شود، دارای کدنام Avatar است. از مشخصات Xperia Z2 می توان به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی IGZO Triluminuous با چگالی پیکسلی ۵۰۰ppi و چیپ ست Qualcomm Snapdragon 800 MSM8974 اشاره نمود. رم آن نیز ۳ گیگابایتی می باشد.

در بخش دوربین از سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی که قابلیت ضبط ویدئوی ۴K را دارد استفاده خواهد شد. باتری ۳۲۰۰mAh و سیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت کت از دیگر مشخصات Z2 می باشد. احتمالا شاهد رونمایی از این محصول سونی در رویداد CES 2014 خواهیم بود.

منبع: phonearena

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
-
mamad
۱۳:۱۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
امیر خان ارزش اون فناوری فیلم برداری 4k بیشتر از کل سامسونگه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۵۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
انشالله یه روز کری خوندن بین گوشی های ایرانی خودمون باشه نه بین گوشی های ساخت کشورهای دیگه که،ما سنگشون رو به سینه بزنیم
-
علی
۱۲:۰۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
دیگه سامسونگ و غیره بمیرن هم به سونی نمیرسن.
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۶:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
فقط گلکسی به امید گلکسی s5تا رو همه رو کم کنه
آخرین اخبار