نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از عملکرد اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس اردبیل در خلخال انتقاد کرد و گفت: این نهاد باید جوابگوی قول‌ها و وعده‌های عملی نشده خود در خصوص نیمه‌تمام ماندن طرحهای آموزشی خلخال باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه خلخال ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در شهرستان خلخال اظهار داشت: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل باید جوابگوی طرحهای تعطیل و نیمه تعطیل آموزشی در خلخال باشد.

وی با اشاره به فصل بازگشایی مدارس گفت: قول‌هایی که اداره کل نوسازی و تجهیز استان اردبیل به مقامات کشوری نوسازی مدارس کشور داده شده است هیچ کدام عملی نشده و باید این اداره کل جوابگوی والدین و خانواده‌ها در بحث ظرفیت مدارس باشد.

جعفری بنه خلخال از مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل خواست در جهت تکمیل مدارس شهرستان خلخال با برنامه‌ریزی وارد عمل شده و در مقابل خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان جوابگو باشد.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: هم اکنون بیش از 11 مدرسه در حال مقاوم‌سازی و تعمیرات است که اولیای دانش‌آموزان در خلخال به لحاظ نزدیک شدن روزهای بازگشایی مدارس نگران فضای آموزشی فرزندان خود هستند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.