نماینده آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: رونمايي ازسكه يادبود بارگاه ملكوتي كريمه اهل بيت اقدام ارزشمندي است و در اين راستا از مسئولان و مديران شهرداري كلانشهر قم تقدير مي‌كنيم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام سيد اكبر حسيني ن‍ژاد  در مراسم رونمايي از سكه 5000 ريالي منقش به تصوير بارگاه ملكوتي حضرت معصومه(س) با اشاره به حديثي از امام صادق(ع) مبني بر اينكه قم حرم اهل بيت است اظهار كرد: اهل قم براي مشرق و مغرب الگو هستند.
وي رشد و رونق قم از نظر فرهنگي و اقتصادي را در گرو افزايش ماندگاري زائران در اين شهر دانست و گفت: اين مسئله ثمرات بسيار زيادي دارد و موجب پيشرفت و عمران اين استان مي‌شود.
حسيني نژاد با اشاره به آمادگي آستان مقدس حضرت معصومه براي تحقق اين مهم بيان كرد: بايد در قم امكانات بسيار خوبي براي زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) فراهم شده و در كنار مراكز فرهنگي و مذهبي بايد مراكز تفريحي و گردشگري مناسب ايجاد شود.
وي با اشاره به اينكه سالانه 20 تا 25 ميليون نفر به قم و جمكران مشرف مي‌شوند افزود: مدت زمان ماندگاري اين زائران بسيار پايين است و بايد امكانات رفاهي مناسب ويژه ايشان تهيه شود.
نماینده آستان مقدس حضرت معصومه(س) اضافه كرد: رونمايي ازسكه يادبود بارگاه ملكوتي كريمه اهل بيت اقدام ارزشمندي است و در اين راستا از مسئولان و مديران شهرداري قم تقدير مي‌كنيم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.