معاون امکان متبرکه و امور زائرین حرم مطهر رضوی گفت: درهرکارمعنوی نیت و اخلاص عمل شرط اساسی موفقیت است بنابراین متوالیان طرح جشن‌های زیرسایه خورشید به هر میزان که با نیت خالص کار را انجام دهند خروجی خوبی در جامعه نمایان می‌شود.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،محمودممتاز  افزود: ارتقاء فرهنگ رضوی درجامعه متدین ایران اسلامی درگام اول کاردشواری نیست چرا که عشق به معنویت و اهل بیت(علیهم السلام) با گوشت، پوست و خون هرایرانی عجین شده است. براین اساس«جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید» در فاز اول که درشش سال گذشته صورت گرفته کاملاً موفق بوده و توانسته در ایام دهه کرامت ایجاد شور و شعف معنوی را در جای جای میهن اسلامی و حتی شمیم عطر رضا(علیه‌السلام) در خارج از مرزهای کشور هم منتشر سازد.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی فضای زندگی ما با سیره نبوی و اهل بیت(علیهم‌السلام) فاصله بسیار دارد اظهارکرد: چون امام رضا(علیه‌السلام) تنها متعلق به مشهد و آستان‌قدس نیست بنابراین باید تمامی مسوولان استانی و حتی کشوری هر اقدامی که برای تبیین و ترویج سیره حضرت رضا(علیه‌السلام) لازم است را با یک همفکری و همکاری صحیح در سطح جامعه برای مردم به اجرا درآورند.

وی با اشاره به فعالیت بخش اماکن حرم رضوی که طی سال‌های اخیر سعی داشته با نگاه ویژه به اقشار آسیب دیده کشور و افرادی که به لحاظ توان جسمی امکان بهره‌مندی از برکات معنوی حرم حضرت ثامن‌الحجج(علیه‌السلام) را ندارند خدمت ارائه دهد تصریح کرد: همه کسانی که توفیق خدمت رسانی به زائران حضرت رضا(علیه‌السلام) را دارند باید تصور کنند اگر هم اکنون امام رئوف در قید حیات دنیا بودند به این افراد به عنوان خدام چه دستوری می‌دانند آنگاه تحول اساسی در قلب همه خدمت رسان حضرتش ایجاد خواهد شد. /س

برچسب ها: نیت ، خالص ، موتور ، محرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.