رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از بیمه شدن 1100خانوار مددجوی شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سیداکبر عدنانی شامگاه شنبه در دیدار با مددجویان دشتستان در شهر برازجان اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی از مددجویان از وظایف مهم این نهاد است.

وی با بیان اینکه شناسایی نیازهای مددجویان مجموعه امداد از اولویت‌های اساسی است، افزود: این نهاد در سال‌های اخیر به‌صورت دقیق در این زمینه به فعالیت پرداخته و با آگاهی از نیازهای مددجویان در راستای رفع آنها کوشیده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: اشتغال از نیازهای محوری هر جامعه انسانی محسوب می‌شود و با فعالیت در زمینه اشتغال می‌توانیم بخش اعظمی از نیازهای محرومین و مستضعفین جامعه را برطرف سازیم.

عدنانی بیان داشت: کمیته امداد شهرستان دشتستان در سال‌‎های گذشته به‌صورت تخصصی در زمینه اشتغال مددجویان به فعالیت پرداخته و به این طریق در محرومیت‌زدایی از جامعه پیشگام شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از بیمه شدن 1100خانوار مددجوی شهرستان دشتستان خبر داد و ابراز داشت: تعداد یک‌هزار و 146 خانوار تحت حمایت در این شهرستان مشمول بیمه تامین اجتماعی هستند.

عدنانی گفت: این آمار مربوط به بیمه شدگان این مدیریت تا پایان مردادماه سال جاری است و امیدوار هستیم بتوانیم رضایت‌مندی این عزیزان را فراهم کنیم.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی شامل زنان سرپرست خانوار و زنان و مردانی است که از امداد وام اشتغال دریافت کرده‌اند.

عدنانی تصریح کرد: با تلاش و فعالیت صورت گرفته در این راستا مبلغی بالغ بر سه میلیارد و 87 میلیون ریال هزینه شده است.
برچسب ها: عسلویه ، بیمه ، دشتستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.