عضو شورای اسلامی شهر جم از پذیرش دختران بومی در دانشکده فنی جم خبر داد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران ،  معین راستین صبح امروز در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: توسعه مراکز آموزش عالی در این شهرستان از اولویت‌های اساسی است و در این مسیر اهتمام جدی داریم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی دانشگاه‌ها امری بسیار مهم است که امیدوار هستیم با تلاش و پیگیری‌های انجام شده شاهد بهبود کیفیت تعلیم و تربیت در دانشگاه‌های این شهرستان باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر جم با اشاره به پذیرش دختران بومی در دانشکده فنی جم خاطرنشان کرد: دانشکده فنی مهندسی جم وابسته به دانشگاه خلیج فارس بوشهر، پذیرای دختران دانشجوی بومی است.

راستین تصریح کرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده و در پی سفر ریاست دانشگاه خلیج فارس بوشهر به شهرستان جم، مقرر شد چنانچه دختران دانشجوی جمی که در دانشگاه‌های دولتی روزانه، در یکی از رشته‌های مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار و مهندسی صنایع پذیرفته شده‌اند و علاقه‌مند به ادامه تحصیل در شهر خودشان باشند، می‌توانند تحصیلات خود را در دانشکده فنی مهندسی جم با رعایت ضوابط جابه‌جایی انجام دهند.

وی تاکید کرد: بنا به گفته مسئولین دانشگاه خلیج فارس، دانشجویانی مجاز به حضور در دانشکده فنی مهندسی جم هستند که رتبه دانشگاه فعلی آن‌ها هم‌تراز دانشگاه خلیج فارس و یا بالاتر باشد.

عضو شورای شهر جم ابراز امیدواری کرد که با فراهم شدن این امکان، دانشجویان دختر بومی بتوانند با شرایط مناسب‌تری و در شهر خود به ادامه تحصیل بپردازند.

راستین گفت: از همه ظرفیت و امکانات موجود برای بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد./ج1

برچسب ها: بوشهر ، دانشکده ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.