علي مرادخاني:

ايجاد فضاي دوستي و همدلي را در تئاتر تقويت خواهم كرد/نامه‌ي هنرمندان تئاتر خياباني را پاسخ مي‌دهم

"علي مرادخاني" در تئاتر داشتن برنامه و ايجاد فضاي دوستي و همدلي را از اولويت‌هاي خود خواند.

"علي مرادخاني" معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، گفت: اكنون نمي‌توانم در خصوص اولويت‌هاي تئاتر صحبت زيادي كنم اما مهمترين كار ما صحبت با دوستان و هنرمندان است تا مسايل را بيشتر مورد بررسي قرار دهيم.



وي ادامه داد: ما توانايي گفتگو با طيف‌هاي مختلف را داريم زيرا هر كدام از هنرمندان نظرات مختلفي ارائه مي‌دهند در نهايت اولويت اول داشتن برنامه است و بعد از آن بقيه‌ي كارها را انجام خواهيم داد.

"مرادخاني" تصريح كرد: در وهله اول در زمينه برقراري فضايي سالم و ايجاد همدلي تلاش مي‌كنيم كه خدا را شكر اين فضا وجود دارد اما بايد آن را تقويت كرد.

وي افزود: بعد از بررسي برنامه‌ها و رسيدن به يك برنامه‌ي مناسب براي تئاتر به فعاليت‌هاي موجود خواهيم پرداخت.

مرادخاني با اشاره به نامه‌ي جمعي از هنرمندان تئاتر خياباني عنوان كرد: من نامه را خواندم و به همه‌ي هنرمندان تئاتر خياباني احترام مي‌گذارم و انشاالله به نحو شايسته‌اي پاسخگوي نامه‌ي آنها باشم البته بايد ببينيم آن طرف چه مشكلي بوده و آن را رفع كنيم.

وي ادامه داد: در هر حال به طوريكه ديگر هنرمندان تئاتر خياباني دغدغه نداشته باشند اين موضوع را حل خواهيم كرد.

"مرادخاني" درباره خصوصي شدن تئاتر بيان كرد: تئاتر نبايد دولتي باشد زيرا تئاتر به عنوان مجموعه‌اي از فعاليت‌هاي اجتماعي تنها بايد از سوي ما حمايت شود تا تئاتري‌ها آن را اداره كنند.

وي خاطر نشان كرد: ما بايد شرايط حمايت را براي تئاتر خصوصي ايجاد كنيم تا به واسطه‌ي آن بخش خصوصي بتواند كارش را انجام دهد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار