فدراسیون والیبال اسامی 19 بازیکن را برای حضور در نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال جهان به FIVB اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال جهان از 11 مهرماه با حضور 12 کشور برتر جهان به میزبانی برزیل آغاز خواهد شد.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی زیر 23 سال اسامی 19 بازیکن را جهت ثبت نام در مسابقات اعلام کرد تا از بین آنان فهرست 12 بازیکن نهایی معرفی شود.

اسامی بازیکنان معرفی شده برای حضور در این رقابت ها به قرار زیر است:

پاسورها: بهزاد حیدری شاهی، رسول نجفی و فرهاد سال افزون

قطر پاسورها: سهیل احمدی، رضا قرا و جواد حسین آبادی

دفاع وسط: سامان فائزی، حامد باقرپور، سجاد دهنوی و شهاب احمدی

لیبرو: ناصر رحیمی پناه و مصطقی حیدری

دریافت کننده قدرتی: پوریا فیاضی، محمدرضا حسینی پویا، مجتبی میرزاجانپور، سعید شیرود،
رامین خانی، میلاد عبادی پور و حامد تاریوردی

علی پور عروجی به عنوان سرپرست، پیمان اکبری (سرمربی)، رضا ابراهیمی و کیوان مجردی (کمک مربی)، علی محمدی فرد (فیزیوتراب)، علیرضا طلوع کیان (آنالیزور)، اکبر عسگری (ماساژور ) و محمد هادی قاسمی به عنوان مربی بدنساز تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران را در مسابقات جهانی همراهی می کنند.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران با تیم های روسیه، صربستان، ونزوئلا، مکزیک و استرالیا در گروه دوم این رقابت ها همگروه شد.

همچین تیم های برزیل (میزبان) ، آرژانتین، بلغارستان، مصر، تونس و جمهوری دومینکن در گروه نخست این مسابقات قرار گرفتند.

نماینده کشورمان 8 مهرماه ایران را جهت شرکت در تورنمنت بین المللی آرژانتین ترک می کند و پس از حضور در این رقابت ها راهی مسابقات جهانی برزیل خواهد شد.

دور مقدماتی این رقابت ها از 11 مهرماه آغاز و به مدت پنج روز ادامه خواهد شد. از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می کنند که به صورت ضربدری با هم مسابقه خواهند داد. تیم های پیروز راهی دیدار نهایی خواهند شد و بازنده ها برای عنوان سومی با هم پیکار می کنند./آق
برچسب ها: اکبری ، اسامی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار