پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل پاس همدان ۳بر ۳مساوی کرد.


به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در تمرین امروز از در ورزشگاه درفشی‌فر بازیکنان اصلی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد نیم ساعت ریکاوری کردند و بازیکنان ذخیره در دیداری دوستانه به مصاف پاس همدان رفتند.

این دیدار پرگل در نهایت با نتیجه 3 - 3 مساوی به اتمام رسید. برای پرسپولیس در این دیدار دوستانه، در نیمه اول حقیقی، نورمحمدی، خانزاده، مارکو، کفشگری، نوروزی، قاسمی، عباس‌زاده، غریبی، رضایی و شاکری به میدان رفتند. در ابتدای نیمه دوم کمندانی جای قاسمی را گرفت و رضا محمدی و امیر عابدزاده به نوبت  درون دروازه قرار گرفتند.

در دقیقه 10 بازی دوستانه یونس شاکری روی یک شوت از پشت محوطه جریمه گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند اما در دقیقه 45 رضا نورمحمدی با یک گل به خودی بازی را به تساوی کشاند. با شروع نیمه دوم محمد عباس‌زاده در دقیقه 53 گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند ولی 7 دقیقه بعد شهرودی بازی را 2 - 2 کرد. دقیقه 65 روی ارسال هادی نوروزی، محمد عباس‌زاده گل دوم خودش و گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند، این پایان کار نبود و لفته حمیدی که اضافه وزن بالایی هم داشت در دقیقه 75 روی یک ضربه ایستگاهی دروازه امیر عابدزاده را باز کرد تا نتیجه 3 - 3 مساوی شود.

سیدجلال حسینی، میثم حسینی، سیدصالحی، بنگر، ماهینی، دهنوی، خلعتبری و نیلسون بازیکنانی بودند که به ریکاوری پرداختند.

امید عالیشاه، رضا حقیقی و محمد نوری در تمرین امروز غایب بودند، پیام صادقیان هم تمرین نکرد. حمید علی‌عسگر دیگر هافبک مصدوم پرسپولیس هم از امروز با اجازه پزشکان دویدن را آغاز کرد البته محمد نوری بازیکن مصدوم دیگر پرسپولیس هنوز اجازه تمرین پیدا نکرده است.

اکبر باقری
برچسب ها: پرسپولیس ، پاس ، دوستانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.