رئیس انجمن آلیش از تعویق مسابقات قهرمانی جهان جام خلیج فارس خبر داد و گفت: فدراسیون جهانی آلیش در تامین مسائل مالی با مشکل مواجه است.

عبدالحسین دلداده مهربان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن آلیش با هماهنگی و موافقت فدراسیون جهانی آلیش و همچنین موافقت شورای برون مرزی درصدد برگزاری مسابقات قهرمانی جهان جام خلیج فارس در جزیره آزاد کیش بوده است.
هماهنگی های مربوط مبنی بر برگزاری این مسابقات از سوی انجمن آلیش کشورمان به خوبی انجام شده بود. متأسفانه فدراسیون جهانی از لحاظ مالی با مشکل مواجه است لذا این مسابقات به تعویق افتاده است.

رئیس انجمن آلیش ادامه داد: بیش از این قرار بود مسابقات قهرمانی جهان جام خلیج فارس در تاریخ 8 شهریور ماه سال جاری در کیش برگزار شود که به دلیل مشکلات مالی برگزاری این مسابقات به تعویق افتاده است و زمان دقیق نیز تاکنون مشخص و اعلام نشده است.

مهربان افزود: انجمن آلیش کشورمان هیچ گونه دخالت و یا تأثیری درعدم برگزاری مسابقات در کیش نداشته است مشکلات از سوی فدراسیون جهانی آلیش مربوط است و از مسئولان برگزاری مسابقات در کیش کوتاهی در خصوص تعویق زمان مسابقات صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: فدراسیون جهانی منابع مالی جهت واگذاری مناسب مسابقات را تأمین نکرده است و با توجه به اینکه کیش میزبان مسابقات قهرمانی جهان آلیش است لذا به جهت حفظ حرمت و نام کشورمان تا تأمین مالی از سوی فدراسیون جهانی مسابقات برگزار نمی شود البته این مسئله را به شورای برون مرزی اطلاع داده ایم و به محض آمادگی فدراسیون جهانی انجمن آلیش آمادگی برگزاری  مسابقات در جزیره آزاد کیش را دارا است.

رئیس انجمن آلیش افزود: انجمن آلیش همچنین قصد دارد مسابقات لیگ مردان، بانوان را در مهرماه جاری برگزار کند. تیم های علاقمند به شرکت در لیگ تا 22 شهریورماه فرصت داشتند برای حضور اعلام آمادگی کنند. انجمن پس از بررسی های لازم مراسم قرعه کشی جهت برگزاری لیگ آلیش را انجام می دهد و سپس تاریخ و زمان دقیق برگزاری لیگ بصورت رسمی اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: انجمن آلیش علاوه بر برگزاری مسابقات لیگ درصدد برگزاری مسابقات قهرمانی دستجات آزاد بانوان در دوره ی جوانان و بزرگسالان نیز است مسابقات به میزبانی استان همدان در شهرستان همدان برگزار می شود. طبق برنامه ریزی مسئولان انجمن مسابقات قهرمانی دستجات آزاد بانوان از تاریخ 10 لغایت 12 مهرماه سال جاری برگزار می شود.

رئیس انجمن تصریح کرد: انجمن آلیش اساسنامه برگزاری لیگ را تنظیم و تدوین کرده است. برگزاری لیگ زمینه ی پیشرفت و ارتقاء رشته های مختلف ورزشی را ایجاد می کند.
مسئولان آلیشی با برگزاری لیگ درصدد ارتقاء سطح فنی رشته ی آلیشی و ایجاد علاقه در نزد جوانان در سنین مختلف است./مح
برچسب ها: مسابقات ، قهرمانی ، آلیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار