به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از چهارمین نمایشگاه و جشنواره بین المللی مادر، نوزاد و کودک ؛ برآورد شده است روزانه بیش از 150 هزار نفرو در مجموع در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه ، حدود 600 هزار نفر ، از این نمایشگاه ، بازدید به عمل آوردند .
در این نمایشگاه و جشنواره ، بیش از 90 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و10 کشور هلند ، آلمان ، ترکیه ، چین ، ایتالیا ، ژاپن ، بلژیک ، اسپانیا ، امارات و انگلستان تولیدات و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار دادند .
توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی ، درمانی و بهداشتی مادران ، نوزادان و کودکان ، رقابت بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات این بخش ، بازاریابی و بازارسازی ، توجه به تولیدات داخلیو تبادل تجربیات مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه و جشنواره بین المللی مادر، نوزاد و کودک بود.