پرچم امام رضا (ع) به مناسبت دهه كرامت در تمامي امامزاده هاي كشور و خارج از كشور به اهتزاز در مي آيد.

"حجت الاسلام و المسلمين محسن عرفاني" مدير گروه معارف صدا و سيما و خادم افتخاري حضرت صالح بن موسي الكاظم (ع) در گفتگو با خبرنگار فرهنگي باشگاه خبرنگاران گفت: به اهتزاز در آوردن پرچم امام رضا (ع) در امامزاده ها بدان معني است كه همه امامزاده ها زير پرچم علي بن موسي رضا (ع) هستند.

*امامزاده ها به عنوان يك مركز ترويج ديني نورانيت هستند

وي در ادامه افزود: تمامي امامزاده هايي كه در اين آب و خاك هستند به عشق رسيدن به امام هشتم آمده اند كه در مسير رسيدن به امام رضا (ع) به ديار باقي شتافتند و از آن ها مي توان به عنوان يك مركز ترويج ديني نورانيت براي مردم ياد كرد.

"عرفاني" با اشاره به اينكه هجوم تبليغات رسانه اي دشمن عليه تشيع بوده بيان كرد: حضور بيگانگان در عرصه هاي مختلف از بين بردن ايجاد معنويت ميان مردم بوده و اين امر به نوعي در جهت كمك به پرچم امامت و اعتلاي معنويت شكل گرفته است.

وي در پايان خاطرنشان كرد: پرچم امام هشتم شيعيان در ايران و 6 كشور چون امارات، عراق، پاكستان، افغانستان، هند و آلمان به اهتزاز در خواهد آمد.

وي در پايان در خصوص استقبال مردم از پرچم امام رضا (ع) كه در روز چهارشنبه 20 شهريور در حرم صالح بن موسي كاظم (ع) به اهتزاز در آمد، خاطرنشان كرد: استقبال بي نظير مردم در منطقه شمران فوق العاده بود كه با حضور يك پرچم اين اتفاق عظيم به وقوع پيوسته است./ي2
برچسب ها: دهه کرامت ، پرچم ، امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.