عضو شورای اسلامی شهر بومهن گفت: ساخت و ساز غیر مجاز در بومهن به مدیریت غلط گذشته بر می گرددو متاسفانه خط کشی برای ارزیابی عملکرد مدیریت شهری گذشته وجود ندارد.

زهره نکونام در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت عملکردپلیس ساختمان ومقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در شهر بومهن گفت: ما وقتی از ضعف ها صحبت می کنیم باید معیار های لازم در این رابطه را با ذکر دلایل مختلف مورزد بررسی و ارزیابی قرار داده و به عملکرد و کارنامه مدیران نمره دهیم .

وی در ادامه این مطلب نبود تعریفی درست از پلیس ساختمان را عامل مشکلات در حوزه ساخت و ساز در بومهن دانست و تصریح کرد:ما اگر تعریف درستی از پلیس ساختمان داشتیم و اختیار درستی داده بودیم نمی توانیم دست روی ضعف پلیس ساختمان در امر نظارت بر فعالیت های عمرانی شهر بومهن داشته باشیم ما هیچ خط کشی برای اندازه گیری فعالیت پلیس ساختمان نداریم .

عضو شورای اسلامی شهر بومهن با تاکید براینکه زیرساخت ها را در بخش پلیس ساختمان باید تغییر دهیم اضافه کرد : با توجه به تغییر ساختار مدیریت شهری بومهن در حوزه پلیس ساختمان هم بایک تغییری کلی مواجه هستیم همه فکر می کنند که پلیس ساختمان فردی است که سر ساختمان بایستد و آن را خراب کند ما باید زیرساخت ها را فراهم کرده و بستر را برای فردی که در این منطقه ساخت و ساز می کند طوری مهیا کنیم که در این رابطه وارد مسیر خطا نرود.

زهره نکونام ساماندهی وضعیت ساخت و ساز در بومهن رابه عنوان اولویت برنامه شورای اسلامی شهر بومهن بیان کرده و اظهار داشت: ضعف ها در حوزه ساخت و ساز به ویژه ساخت و ساز غیر مجاز به مدیریت غلط و ضعف های موجود در آن بر می گرددبا تغییرات مدیریت شهری مشکلات را در ایبطه کاهش خواهیم داد و ساخت و ساز ها را در این رابطه ساماندهی خواهیم کرد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.