رئیس انجمن دراگون بوت برگزاری مسابقات قهرمان کشوری دراگون بوت را منوط به حمایت مالی مسئولان وزارت ورزش بیان کرد.

محمد کنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن دراگون بوت قصد دارد یک دوره مسابقات قهرمان کشوری دراگون بوت را در آینده نزدیک و به احتمال فراوان در آبان ماه سال جاری برگزار کند. برگزاری مسابقات قهرمان کشوری نیاز به تامین بودجه لازم دارد.

رئیس انجمن دراگون بوت ادامه داد: مسابقات قهرمان کشوری در برنامه انجمن دراگون بوت طراحی و تدوین شده است. امیدوار به تامین بودجه ی لازم از سوی مسئولان وزارت ورزش جهت برگزاری مسابقات هستیم. درصورت پشتیبانی مالی از سوی مسئولان وزارت ورزش مسابقات را در شرایط و کیفیت بالا برگزار می کنیم.

کنی تصریح کرد: هدف اصلی مسئولان انجمن دراگون بوت برگزاری مسابقات قهرمان کشوری در ماده 12 نفره و در دو بخش مردان و زنان است در صورتی کمه وزارت ورزش برای برگزاری مسابقات پشتیبانی مالی انجام ندهند در این صورت علی رغم میل باطنی مسابقات را به صورت کاپ برگزار کنیم.

رئیس انجمن ادامه داد: برگزاری مسابقات بصورت قهرمان کشوری به طور حتم در پیشرفت رشته دراگون بوت به مراتب تاثیر گذاری مثبت تری نسبت به شرایط کاپ دارد. در مسابقات قهرمان کشوری 400 و حتی احتمال رقابت 500 ورزشکار وجود دارد.

**تامین بودجه این مسابقات خارج از توانایی انجمن

دراگون بوت است لذا امیدواریم وزارت ورزش بودجه لازم برای برگزاری مسابقات بصورت قهرمان کشوری را به رشته دراگون بوت اختصاص دهد در غیر اینصورت با جذب اسپانسر مسابقات را بصورت کاپ برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: تیم ملی دراگون بوت برای حضور در مسابقات برون مرزی از سوی مسئولان برگزاری مسابقات برای حضور در این مسابقات دعوت شده است.
بودجه لازم جهت اعزام تیم ملی تأمین شود تیم ملی را به مسابقات برون مرزی اعزام می کنیم در غیر اینصورت تمرکزمان را به برگزاری مسابقات داخلی معطوف می کنیم.

رئیس انجمن افزود: انجمن دراگون بوت قصد دارد در آبان ماه سال جاری یک دوره کلاس آموزش مربیگری بین المللی و داوری سطح یک جهانی را برگزار کند. درصدد برنامه ریزی مناسب جهت برگزاری مناسب کلاس ها آبان ماه طبق برنامه طراحی شده هستیم.

کنی افزود: علاقمندان بسیاری در رشته دراگون بوت فعالیت دارند. استعدادهای بسیاری را می توان با برگزاری مسابقات مختلف داخلی کشف و پرورش داد. کشف استعدادهای مختلف مستلزم اختصاص بودجه به این رشته دارد. امیدواریم مسئولان ورزشی به این رشته توجه خاص و ویژه کنند تا در آینده تیم ملی دراگون بوت با مشکل خاصی مواجه نباشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار