جدیدترین شماره مجله فیفا در ماههای سپتامبر و اکتبر 2013 منتشر شد که در این شماره تیم ملی فوتبال ساحلی ایران معرفی شده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، روی جلد جدیدترین شماره مجله فیفا در ماههای سپتامبر و اکتبر 2013 منشر شده است به صحنه ای از یک قیچی برگردان در فوتبال ساحلی اختصاص پیدا کرده وبا تیتر مرحله نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی به استقبال برگزاری این مسابقات در تائیتی رفته است.



زیر تیتر هم با مضمون جام جهانی فوتبال ساحلی در فوتبال جهان موج به راه می اندازد هم جالب توجه به نظر می رسد.

گفتنی است؛ در شماره جدید مجله فیفا درباره رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی، رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل، رقابتهای جام جهانی جوانان در ترکیه، وضعیت روسای فدراسیون های فوتبال در کشورهای خاورمیانه، حضور فیفا در شبکه های اجتماعی، نگاهی به رقابتهای آینده فیفا، پیشرفت فوتبال بانوان در جهان، نحوه بلیت فروشی در جام جهانی 2014 برزیل و همچنین گزارشی در باره امیدواریهایی که فوتبال در عرصه های مختلف خلق کند، مطالبی نوشته شده است.

مجله فیفا در بخش جام جهانی فوتبال ساحلی، به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هم و گروهی که در آن قرار گرفته پرداخته  و پس از برزیل، معرفی شده است. نویسنده مطلب درباره تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نوشته است:« تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امسال به عنوان قهرمان آسیا و تیمی که همیشه در بازیهای چند وقت گذشته اش پیروز بوده است، پا به جام جهانی گذاشته است. ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا و در فینال ژاپن را پشت سر گذاشت و در این تورنمنت آسیایی که مقدماتی جام جهانی هم محسوب می شد، در 5 بازی 43 گل به ثمر رساند که 20 گلش را به فیلیپین زده است.

لازم به ذکر است، ایرانی‌ها در جام‌های جهانی گذشته همواره از صعود به مرحله بعد بازمانده اند ولی این بار می خواهند که از گروهشان صعود کنند. تیم ایران بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد اما یک مهاجم ویژه و گلزن به نام مسلم مسیگر دارد که روی او حساب ویژه ای بازکرده است. این مهاجم باتجربه در مسابقات آسیایی بهترین گلزن شد و وی می تواند کلید صعود ایران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات باشد.» مجله فیفا ابتدا برزیل را معرفی کرده، سپس به ایران پرداخته و سنگال و اوکراین تیم های بعدی بوده اند که معرفی شده اند.

در پایان خاطر نشان می‌شود: مجله فیفا از هر تیم بازیکنی را معرفی کرده و از علاقمندان فوتبال ساحلی جهان خواسته که حتما بازیهای آنها را ببینند. از برزیل برونو ژاویر، از ایران مسلم مسیگر، از سنگال السینی ندیایی و از اوکراین ویتالی سیدورنکوف معرفی شده اند.
برچسب ها: فیفا ، سپتامبر ، ساحلی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار