نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته با تاکید براینکه کاراته کاهای کشورمان از حضور در لیگ جهانی ترکیه تجربیات ارزشمندی کسب کرده اند، گفت: به کسب نتایج خوب در بازیهای کشورهای اسلامی امیدوار هستیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، "اشرف امینی" که با سایت فدراسیون کاراته گفت وگو می کرد، اظهار داشت: امیدواریم با تمریناتی که تیم بانوان در این چند ماه پشت سر گذاشته است نتیجه خوبی در بازیهای کشورهای اسلامی بدست آوریم.
 
امینی در خصوص نتایج کسب شده بانوان در لیگ جهانی کاراته، گفت: هدف اصلی ما از شرکت در این مسابقات کسب تجربه بود. به خصوص برای اعضای تیم امید که باید در مسابقات جهانی حضور یابند، مبارزه کردن در ترکیه بهترین فرصت بود تا محک جدی زده شوند. با این حال قبول دارم که اعضای این تیم نتایج خوبی در لیگ جهانی کسب نکردند.
 
 
وی همچنین در مورد نتایج نوجوانان و جوانان در جام آزاد استانبول نیز عنوان کرد: نفرات این دو تیم با یک و ماه و نیم تمرینی که داشتند نتیجه قابل قبولی بدست آوردند.
 
نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در خصوص نتایج تیم بزرگسالان هم گفت: 3 نفر از کاراته کاهای ما به دلیل مصدومیتی که داشتند به ترکیه اعزام نشدند اما سایر نفرات هم نتایج خوبی گرفتند و امیدوارم در مسابقات آسیایی هم عملکرد خوبی داشته باشند.
 
امینی در مورد اعلام ترکیب تیم های رده های سنی مختلف گفت: انتخابی نهایی کاتای انفرادی و تیمی نوجوانان، جوانان و امید دختران فردا برگزار می شود که با توجه به شرایط و نظر کادر فنی نفراتی که در اردو باقی می مانند، مشخص خواهند شد.
 
وی افزود: پیش از شروع انتخابی جلسه ای را با کادر فنی برگزای می کنیم تا درخصوص شرایط حضور نفرات در اوزان مختلف تصمیم گیری کنیم.ضمن اینکه انتخابی کومیته رده سنی نوجوانان و جوانان نیز پس از انتخابی کاتا برگزار خواهد شد.
 
امینی درپاسخ به این سوال که آیا پس از بازیهای کشورهای اسلامی مسابقه انتخابی خواهیم داشت؟ گفت: عملکرد کاراته کاها در بازیهای کشورهای اسلامی برای انتخاب ترکیب اعزامی به قهرمانی آسیا مهم است، با این حال در مورد برگزاری مسابقات انتخابی، پس از اندونزی تصمیم گیری می کنیم.
 
امینی در پایان در خصوص دعوت رزیتا علیپور و تیم کاتای بانوان سبک شوتوکانJSKA به تیم ملی خاطر نشان کرد: علیپور تا پیش از اعزام به لیگ جهانی در اردوی تیم ملی حضور داشت اما برای اردوی آسیایی او را دعوت می کنیم. تیم کاتا هم باید در مسابقه انتخابی شرکت کند و هر تیم که عملکرد بهتری داشته باشد در اردو می ماند.
برچسب ها: امینی ، نایب ، کاراته ، اندونزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار