تیم کبدی جوانان گلستان با شکست تیم کرمانشاه قهرمان این دوره از رقابت های کبدی شد.

-به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مرحله نهايي رقابت‌ هاي كبدي استاندارد جوانان دختر كشور انتخابي تيم ملي با حضور ۱۸ تيم در مجموعه ورزشي بعثت تهران برگزار شد.

تيم‌هاي شركت كننده در چهار گروه مسابقات خود را در دور مقدماتي برگزار كردند كه هشت تيم تهران و كرمان از گروه اول، گلستان و اصفهان از گروه دوم، مازندران و همدان از گروه سوم و تيم هاي كرمانشاه و سيستان و بلوچستان از گروه چهارم به مرحله يك چهارم نهايي راه يافتند.

تيم هاي تهران، گلستان، كرمان و كرمانشاه با غلبه بر رقباي خود به مرحله نيمه نهايي راه يافتند كه طبق جدول برگزاري مسابقات تهران در مصافي سخت و حساس به مصاف گلستان رفت، تيمي كه در مرحله قبلي رقيب ديرينه خود سيستان و بلوچستان را شكست داده بود، در اين بازي تماشايي كه برنده‌اش به فينال راه مي ‌يافت گلستاني‌ها توانستند با استفاده از تاكتيك مناسب رقيب قدرتمند خود تهران را با حساب ۳۸ بر ۳۰ شكست دهند تا راهي ديدار فينال شوند.

در ديگر ديدار اين مرحله تيم كرمانشاه موفق شد، پديده مسابقات تيم كرمان را تنها با يك اختلاف امتياز با حساب ۲۸ بر ۲۷ شكست دهد تا حريف گلستان در ديدار فينال شود.

ديدار فينال بين دو تيم گلستان و كرمانشاه برگزار شد و دختران جوان گلستاني موفق شدند با شكست كرمانشاه به مقام قهرماني مسابقات دست پيدا كنند./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، تیم ، کبدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.