ناظر بازی پرسپولیس- گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: خودم ناظر بازی روز جمعه پرسپولیس و گسترش فولاد تبريز بودم و داور در تمام صحنه ها حضور داشت.

خداداد افشاریان با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه 2 تیم فوتبال پرسپوليس و گسترش در فکر فوتبال زیبایی بودند و سفت و سخت بازی  می کردند تیم داوری باید تیم با تجربه ای انتخاب می شد به همین علت کمیته داوران تیم با تجربه (محسن ترکی- بابک داوری- تورج عیوضی محمدی- رضا عادل) را انتخاب کردند.

 ناظر بازی پرسپولیس- گسترش فولاد تبریز افزود: تیم داوری عالی قضاوت کرد و در همه صحنه ها درست و ایده آل قضاوت کردند. پنالتی درست بود نمره داوری این بازی نمره خوبی است.

افشاریان اضافه کرد: ممکن است خطاهای جزئی از چشم داور پنهان مانده در بازی و نتیجه تأثیرگذار نبوده است. همه صحنه های داوری درست بود تمام خطاهای درون محوطه جریمه چه گرفته شد چه نشد همه درست بود.

افشاریان در ادامه گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند تماشاچیان درگیر بازی بودند و حاشیه در این بازی نبود فقط تیم گسترش روی پنالتی اعتراض کرد که این اعتراض هم به سرعت پایان گرفت در هر بازی هیچ تیمی حق اعتراض به داوری را ندارد ولی این اعتراضات اما در حد کم روال بازیهاست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار