قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به شعار جدید دکتر قالیباف مبنی بر توسعه اجتماعی شهر تهران، گفت: تحقق اینرویکرد اجتماعی و فرهنگی با فعال سازی ساب پرتال محلات پایتخت از طریقاستفاده از ظرفیت های مردمی محلات و بسیج این توانمندی ها در قالب یکپروژه عظیم فرهنگی امکان پذیر می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین میثمامرودی در گردهم آیی مدیران آی تی محلات تهران که صبح امروز در ایوان شمسبرگزار شد؛ نقش مدیران آی تی محلات در ایجاد یکپارچگی فعالیت های خانههای 14 گانه، کارگروه ها و کانون های مختلف محلات تهران را بسیار مهم واثرگذار توصیف کرد و خواهان تلاش آنان در هماهنگی با مدیران محله برایارتقای وضعیت سراهای محله و ارتقای خدمت رسانی به شهروندان شد.

وی برنامه ریزی را وظیفه مدیریت راهبردی عنوان کرد و افزود: برنامه ریزیهای مربوط به طرح های کلان اجرایی از سوی ما انجام می شود اما بناداریمسازماندهی، هدایت، کنترل و ارزیابی برنامه ها را به خود محلات واگذارکنیم و در این میان مدیران آی تی محلات می توانند با ایجاد ابزار مناسب وپایه گذاری سبکی جدید، نسبت به انجام این امور اهتمام ورزند.

https://www.yjc.ir/fa/services/5 با بیان اینکه مقایسه، هدایت و کنترل خانه های 14گانهمحلات از طریق ساب پرتال ها امکان پذیر است، خطاب به مدیران آی تی محلاتگفت: ابزار قضاوت ما از سرای محلات در دستان شماست که باید در بروزرسانیساب پرتال محلات به عنوان ویترین محله و هویت بخشی فرهنگی و اجتماعی بهمحله خود بکوشید.

وی با تاکید بر لزوم امکان معرفی ساحت محله به همراه تصاویر نقاط مختلفآن، اذعان کرد: با بروزرسانی ساب پرتال محلات تهران،  امکان محله گردیمجازی حتی از سوی کاربران جهانی نیز میسر می شود.

قائم مقام معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر شعارجدید دکتر قالیباف مبنی بر اداره اجتماعی شهر تهران، اظهار داشت: فعالیتهای کیفی و مناسب شما به عنوان مدیران آی تی محلات، به تحقق رویکرد جدیدشهردار تهران منجر خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهرداری تهران با راه اندازی ساب پرتال های محلات پروژهعظیمی را کلید زده که در این راستا بنادارد از ظرفیت های مردمی محلاتتهران استفاده کند و با بسیج این توانمندی ها این یک پروژه عظیم فرهنگیرا به سرانجام برساند.

حجت الاسلام امرودی، گویش واحد پروتکل های مربوط به فعال سازی پروژه سابپرتال های محلات را بسیار مهم دانست و افزود: باید تمام 374 ساب پرتالمحلات با یکدیگر هماهنگ باشند و به صورت یکپارچه در مسیر دستیابی بهاتفاق بزرگ اداره اجتماعی شهر تهران و واگذاری امور شهر به مردم گامبردارند./ف
برچسب ها: قالیباف ، ساب ، پرتال ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار