عضو كميسيون صنايع و معادن خانه ملت گفت: عاملان اصلي حادثه اتوبان تهران- قم بايد بدانند كه خون مردم قابل معامله نيست و مجلس به عنوان نماينده کل مردم ايران پيگيري اين مسئله را در دستور کار قرار مي‌دهد.

"كمال الدين پيرموذن" نماينده اردبيل، نمين و نير در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حادثه تصادف اتوبان تهران- قم، اظهار داشت: كميسيون صنايع و معادن در اولين جلسه خود پس از تعطيلات مجلس اين حادثه را با جديت پيگيري خواهد كرد.   
 
وي در ادامه افزود: ما در اين جلسه از نماينده شركت "اسكانيا" دعوت خواهيم كرد تا درباره اين حادثه و اتفاقاتي که درباره اتوبوس‌هاي اين شرکت رخ داده پاسخ‌گو باشد.
 
عضو كميسيون صنايع و معادن تاكيد كرد: اگر مشخص شود که مقصر اصلي حادثه اتوبان تهران-قم شرکت اتوبوس‌راني اسكانيا است، مجلس آن را به طور جد پيگيري خواهد کرد همچنين در صورت اثبات اين قضيه خانه ملت اين مسئله را از طريق مراجع قضايي دنبال مي‌کند.
 
 نماينده مردم اردبيل در مجلس در پايان خطاب به عاملان اصلي حادثه اتوبان تهران- قم خاطر نشان كرد: آنها بايد بدانند كه خون مردم قابل معامله نيست و مجلس به عنوان نماينده کل مردم ايران پيگيري اين مسئله است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار