"هيس!..." با فروش خوبش در سينماهاي كشور سكاندار فيلم‌هاي نمايش يافته است.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، فيلم‌هاي سينمايي "هيس!..."، "دهليز"، "گذشته" و "پل چوبي" تا به امروز توانسته فروش خوبي را در سينماهاي ايران به خود اختصاص دهد، فيلم، هيس!..." به كارگرداني "پوران درخشنده" كه توانست در سي و يكمين جشنواره فيلم فجر جايزه مردمي را به بخود اختصاص دهد و با موضوع خاص خود تحولي را در نگرش مردم ايجاد كند، در حال حاضر با 27 سالن در سينماهاي كشور توانست در تهران فروش يك ميليارد و 950 ميليون تومان و در شهرستان ها يك ميليارد و يكصد ميليون تومان داشته باشد كه جمعا 3 ميليارد و 50 ميليون را به خود اختصاص دهد و گوي سبقت را از آن خود كند.




 
فيلم "دهليز" به كارگرداني "بهروز شعيبي" با 45 روز نمايش در 20 سالن سينمايي فروش يك ميليارد و 50 ميليون داشته است.




 
"گذشته" ساخته "اصغر فرهادي" تا به امروز با 84 روز نمايش در تهران و شهرستان‌ها يك ميليارد و 950 ميليون تومان فروش داشت.




 
"پل چوبي" به كارگرداني "مهدي كرم پور" با گذشت 2 سال از ساختش كه به تازگي موفق به اكران در سينماهاي كشور شده با 17 روز نمايش در 23 سالن سينمايي  700 ميليون فروش داشته است كه 450 ميليون آن مختص تهران و 250 ميليون به شهرستان اختصاص دارد.

 

"هيچ كجا، هيچ كس" به كارگرداني "ابراهيم شيباني" كارگردان جوان سينماي كشور با 37 روز نمايش در 10 سالن سينمايي توانست تا روز چهارشنبه 600ميليون تومان فروش داشته باشد.
 




فيلم سينمايي "جاب جا" كه در بين آثار نمايش يافته در سينما تنها فيلم طنز به شمار مي‌رود توانست با 44 روز نمايش در 23 سالن سينمايي714 ميليون و 400 هزار تومان فروش را به خود اختصاص دهد./ص
برچسب ها: دهلیز ، هیس ، فیلم ، سینما ، اکران ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار