معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیریهای مسئولان میزان سرمایه‌گذاری شرکت اتکا در سیستان و بلوچستان از 120 میلیارد تومان به 170 میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، عباس نخعی اظهار داشت: 50 میلیارد تومان افزایش میزان سرمایه‌گذاری در استان، موجب شکوفایی صنایع بخش کشت و صنعت استان و افزایش اشتغال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت اتکا در استان سیستان و بلوچستان در بخش‌های کشاورزی، شیلاتی و دامی سرمایه گذاری می کند، افزود:این شرکت سابقه فراوانی در سرمایه‌گذاری در بخش‌ کشت و صنعت در کل کشور داشته است.

وی نخستین فاز سرمایه‌گذاری اتکا در استان را مربوط به بخش کشاورزی عنوان کرد و ادامه داد: برای این کار تاکنون زمینی به مساحت 500 هکتاری در دشت «باهوکلات» چابهار به این شرکت غیرخصوصی واگذار شده و همه چیز آماده آغاز عملیات اجرایی بخش‌های زیرساختی در این اراضی است.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان گفت: این شرکت در حال حاضر ماشین‌آلات خود را در منطقه «باهوکلات» چابهار مستقر کرده و قرار است به زودی عملیات اجرایی فاز نخست اجرایی را در این منطقه آغاز کند./س

برچسب ها: افزایش ، سرمایه ، گذاری ، اتکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.