تنها دلیل داغ و پرهیجان شدن بازار تلفن های همراه خود تلفن هانیست، بلکه وسایل جانبی این ابزار جذابیت بازار را دو چندان کرده اند، حتی بسیاری تنها برای خرید وسایل جانبی موبایلشان روانه ی بازار می شوند.

به گزارش خبرنگار دریچه ی فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ به بازار موبایل و تبلت که می رویم، تنها دلیل داغ و پرهیجان این بازار خود تلفن هانیست، بلکه وسایل جانبی این ابزار جذابیت بازار را دو چندان کرده اند، حتی بسیاری تنها برای خرید وسایل جانبی تلفن های هوشمند خود روانه ی بازار می شوند.
از قاب های چرمین تا بند های تلفن همراه از جنس فلز های گران قیمت، قاب هایی که به مراتب قیمتشان بیشتر از اصل تلفن های همراه هستند.
اپل که به فروش تلفن های هوشمند گرانقیمت و لوکس شهره است، در آخرین کنفرانس خود پرده از تلفن هوشمندی ارزان قیمت برداشت که این فرصت را برای سایت های خبری به وجود آورد تا قیمت این تلفن هوشمند را با لوازم جانبی مانند قابش مقایسه کنند.
مقایسه ای که نشان می دهد که شما باید چندین برابر قیمت iphone 5C برای خرید قاب هزینه کنید، البته اپل از این جریان با خبر است به همین خاطر در کنار معرفی iphone 5C کیس های به صرفه تر این تلفن همراه را نیز تولید کرد.
لازم به ذکر است Iphone 5C با در نظر گرفتن خدمات اپراتور ها قیمتی معادل 99 دلار دارد، اما قیمت قاب های این تلفن همراه را در ادامه ی خبر می توانید بخوانید.

100 دلار



139.95 دلار



140 دلار

160.54 دلار



170 دلار



175 دلار



179.95 دلار



195 دلار



279.79 دلار



495 دلار



براساس مطالب مندرج در : mashable

برچسب ها: دریچه ، خبر ، آیفون ، لوازم ، جانبی ، دانلود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۲۲:۵۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
اپل اصلا بدرد نمممممممی خووووره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۴۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
بابا همینا رو بازار مهشد میاره 4000 تومن.
Iran (Islamic Republic of)
sam
۱۹:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
بچه ها پل سر گردنه تا جالاشنیدین یا دیدین؟
الان هم دیدین هم شنیدین
-
sajjad
۱۸:۱۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
7 و 20 هزار تومن خوبه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۲۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
واقعا كه ايناكه خيلي زشتند
Iran (Islamic Republic of)
LORD2012
۱۴:۵۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
چه خبره ؟؟؟!!!
اگه اینجوری باشه باید بجای اینکه گوشی رو بزاریم توی این قابها و از گوشی مراقبت کنیم این قاب ها رو بزاریم توی گوشی و از اون مراقبت کنیم !!!!!!!!!!!!
بازم بگین اپل خوبه !!!!!!!!!
آخرین اخبار