کاروان خدام رضوی، امسال نیز مانند سال های گذشته به مناسبت دهه کرامت در استان اصفهان حضور پیدا کردند و این استان را به شمیم رضوی عطرآگین کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، صبح امروز کاروان خادمان رضوی وارد اصفهان شدند و کاروان متشکل از 4 نفر از خادمان آستان قدس، به مدت 4 روز از 19 شهریور ماه تا روز جمعه 22 شهریور ماه در استان اصفهان به اجرای برنامه می پردازند.

مراسم های سال جاری کاروان زیر سایه خورشید در استان اصفهان شمال برنامه های ویژه ای در مرکز اصفهان(مسجد سید اصفهان)، شمال اصفهان (شهرستان زواره)، جنوب اصفهان(شهرستان شهرضا)، غرب اصفهان(شهرستان خمینی شهر و نجف آباد)، شرق اصفهان(شهرستان هرند) و شمال شرق اصفهان(شهرستان دولت آباد) می شود که نخستین برنامه این گروه از خادمان در شهرستان هرند برگزار شد.

عیادت از بیماران سرطانی، ملاقات با زندانیان، دلجویی از جانبازان و معلولین، دیدار با علمای شهرستان اصفهان، شرکت در دعای ندبه و نماز جمعه اصفهان، دیدار با طلاب حوزه علمیه وحضور در برنامه زنده تلویزیونی زنده رود، از دیگر برنامه های این کاروان در مدت حضور در اصفهان است.

همچنین جشن بزرگ زیر سایه خورشید اصفهان امسال در روز پنجشنبه 21 شهریور ماه در مسجد سید اصفهان پس از نماز مغرب و عشا، با حضور خادمان آستان قدس رضوی، سخنرانی حجت الاسلام حسینی قمی و مداحی آقایان گلابگیر و کربلایی سید رضا نریمانی برگزار می شود.

شایان ذکر است که ششمین دوره جشن های ملی و معنوی زیر سایه خورشید در سال جاری همزمان با ایام سالروز ولادت امام رضا(علیه السلام) و دهه کرامت در120شهر از 22 استان کشور و همچنین در17 شهر از 6 کشور با هدف گسترش و ترویج سیره رضوی برگزار می شود.

 

برچسب ها: کاروان ، زیرسایه ، خورشید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.