سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از دست دادن امتیازات خانگی سخت، سنگین و تاسف بار است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجید جلالی پس از تساوی این تیم با ملوان انزلی در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، با قدردانی از حضور تماشاگران در ورزشگاه، افزود: از تمام این هواداران که سرمایه های واقعی باشگاه هستند به دلیل حمایت و تشویق تا دقایق آخر بازی تشکر می کنم و از اینکه نتوانستیم نتیجه مورد رضایت آنها را کسب کنیم، عذر خواهی می کنم.  
 
جلالی با بیان اینکه در این دیدار حریف موقعیتی که بتواند روی دروازه تراکتورسازی خطرساز باشد، ایجاد نکرد، تصریح کرد: روی هر دو گلی که دریافت کردیم این مدافعان ما بودند که موقعیت های در حد صفر را به حریف داده و مانع پیروزی تراکتورسازی شدند.  
 
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از این که خط دفاعی تراکتورسازی در بازی ابا ملوان روی دو اشتباه از تیم میهمان گل دریافت کرد، ابراز تاسف و گفت: در طول این بازی محمد نصرتی به دلیل اشتباه در گل نخست تیم حریف تحت تاثیر قرار گرفت، در حالی که در هشت بازی قبلی این بازیکن یکی از بهترین های ما بوده است.  
 
جلالی دیدار تیم های تراکتورسازی و ملوان را سخت و فشرده ارزیابی کرد که در چنین بازی هایی موقعیت های نادر گلزنی نصیب تیم ها می شود که به رغم این موضوع مهاجمان ما موقعیت های بیشماری را از دست دادند تا نتوانیم به هر سه امتیاز این بازی دست یابیم.  
 
وی گفت: با وجود این که در این دیدار گردش توپ از سوی تیم ما بهتر بود، اما باید برای کسب موفقیت در بازی های آینده بیشتر تلاش کنیم.  
 
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: طی چهار هفته اخیر لیگ برتر اشتباهات بی شمار داوری علیه تیم خود را تحمل کرده ایم.
 
دراگان اسکوکیچ نیز پس از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی، اظهار کرد: من تعجب می کنم که طی این هفته ها در دیدار با تیم های پرسپولیس، ذوب آهن، سایپا و تراکتورسازی تمام اشتباهات علیه ملوان رقم خورده است.  
 
وی افزود: در بازی امروز نیز در نیمه اول اتفاقات عجیب روی داد که به نظرم گل اول تیم میزبان پنالتی نبود و گل دوم نیز در موقعیت آفساید به ثمر رسید.  
 
اسکوکیچ گفت: در چنین شرایطی جمع و جور کردن تیم و بازگشت به بازی طبیعی خود سخت بود که در نیمه دوم توانستیم به این مهم دست یابیم.  
 
وی با بیان اینکه به بازیکنان خود به دلیل بازی شجاعانه و جنگندگی کامل افتخار می کنم، اظهار کرد: ما در طول این دیدار جانانه دفاع کردیم و در برابر تیم فوق العاده ای چون تراکتورسازی توانستیم به تساوی برسیم که نتیجه راضی کننده برای ماست.  
 
اسکوکیچ در پایان خاطر نشان کرد: ما از هفته قبل روی نقاط ضعف و قوت تیم تراکتورسازی کار کرده بودیم و در این رابطه خط دفاعی حریف را آسیب پذیرتر دیده و روی ان برنامه داشتیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار