به مناسبت دهه كرامت رضوي، خدام بارگاه منور رضوي در زايشگاه‌ بيمارستان امام رضا(ع) حضور يافتند و بانگ مسلماني را در گوش نوزادان متولد شده در اين ايام زمزمه كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدبه مناسبت سالروز ولادت ثامن‌الحجج علي بن موسي الرضا (ع) حفاظ و خادمان سادات رضوي بارگاه ملكوتي امام هشتم با حضور در زايشگاه بيمارستان امام رضا(ع) در گوش نوزادان اين ايام نوراني اذان و اقامه قرائت كردند.

معاون اماكن متبركه و امور زائران آستان قدس رضوي در همين رابطه گفت:اين برنامه با عنوان سروش مهر براي ششمين سال متوالي برگزار شد و حفاظ كه قاريان قرآن در بارگاه ملكوتي حضرت رضا(ع)هستند،اين برنامه را اجرا كردند.

محمود ممتاز تصريح كرد: خانواده‌هاي نوزادادن با ديدن خادمان سادات رضوي و حفاظ حرم مطهر بسيار خوشحال شدند و به آن‌ها گل و بسته‌هاي متبرك اهدا شد.

وي ادامه داد: قرائت اذان در گوش راست و قرائت اقامه در گوش چپ نوزاد، سيره ارزشمند نبوي است كه معمولاً بین خانواده‌ها رایج است و دستاوردهای تربیتی و روان‌شناختی مهمی در روح و روان کودک دارد.

ممتاز در پايان گفت: بيش از 100 گروه از خدام بارگاه منور رضوي نيز در روز ميلاد امام رضا(ع) با حضور در 60 بيمارستان استان خراسان رضوي، در گوش نوزادان اذان و اقامه قرائت مي‌كنندز/.

برچسب ها: اذان گویی ، خادمان ، حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.