انجمن بانوان صنعت چاپ در گام اول از رایزنی با نهادهای دولتی با دبیرخانه سیزدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ در برپایی مسابقات فرهنگی ورزشی همکاری می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رساني جشنواره صنعت چاپ،"فاطمه بهادری"، قائم مقام انجمن بانوان صنعت چاپ ، درباره مشارکت این انجمن با جشنواره اظهار کرد: در اولین گام برای مشارکت با دبیرخانه جشنواره ملی صنعت چاپ، طی فراخوانی از اعضای انجمن برای حضور در مسابقات فرهنگی ورزشی دعوت کردیم.
 
وی افزود: این دعوت به صورت پیامک اطلاع رسانی صورت گرفت و قرار است در صورت تمایل اعضا در رشته های ورزشی ویژه بانوان یعنی دارت و تیراندازی حضور یابند.
 
بهادری هم چنین درباره اهمیت حضور بانوان در جشنواره صنعت چاپ گفت: همیشه قشر کثیری از اعضای خانواده صنعت چاپ را بانوان تشکیل می دهند که معمولا در حاشیه بوده اند و انجمن با توجه به همین مساله و برای استعدادیابی و حضور پررنگ بانوان در رویدادهای مرتبط از جمله جشنواره، شکل گرفته است.
 
قائم مقام انجمن بانوان صنعت چاپ، ارتقای توانمندی، افزایش اعتماد به نفس، برگزاری دوره های آموزشی و مشارکت در برگزاری رویدادهای مرتبط با صنعت چاپ را از عمده ترین اهداف و فعالیت های این مرکز برشمرد.
 
وی هم چنین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر امور چاپ، انجمن لیتوگرافان و انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ برای همراهی با انجمن بانوان صنعت چاپ، قدردانی کرد.
 
این انجمن به صورت رسمی از دو سال پیش کار خود را با عضویت 130 نفر آغاز کرده و هر دو هفته یک بار به صورت مستمر، جلسات هم اندیشی و بررسی مشکلات بانوان را تشکیل می دهد.
 
گفتني است؛ مسابقات فرهنگی ورزشی جشنواره ملی صنعت چاپ از روز پنج شنبه 21 شهریور به صورت رسمی آغاز به کار کرد./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار