استاندار اردبيل گفت: سد خانقاه بفراجرد خلخال آذرماه و تا هفته بسيج امسال آبگيري مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نيكزاد در بازديد از روند عمليات اجرايي اين پروژه افزود: عمليات اجرايي سد بفراجرد خلخال با هدف تامين آب آشاميدني شهر خلخال و تعدادي از روستاهاي جوار سد از چهار سال پيش آغاز شده است.
وي گفت: اين پروژه پس از يك سال توقف از اول امسال با بكار گيري پيمانكار جديد ادامه يافت.
استاندار اردبيل افزود: سد مخزني بفراجرد خلخال در حوالي روستاي بفراجرد از نوع خاكي با هسته رسي قائم بوده و هفت ميليون متر مكعب گنجايش آب دارد.
نیکزاد در سفر به خلخال از پروژه احداث بزرگراه خلخال به خوجين بازديد و روند عمليات اجرايي اين پروژه را مطلوب دانست.
وي گفت: اين پروژه با همكاري اداره راه و شهرسازي و شهرداري خلخال در حال احداث بوده و با توجه به اين كه در سال هاي گذشته ساخت پل ها و ابنيه فني اين پروژه انجام شده با كمك اداره كل راه و شهرسازي آسفالت اين پروژه تا هفته بسيج امسال تكميل شده و در اختيار مردم قرار مي گيرد.
استاندار اردبیل از اعضاي شوراي اسلامي شهر خلخال و سرپرست شهرداري اين شهر خواست براي اجراي اين پروژه و برنامه ريزي براي افزايش درآمد محلي شهرداري خلخال تلاش كنند.
نيكزاد در بازديد از پروژه ساماندهي هروچايي شهر خلخال نيز نسبت به تامين اعتبار لازم براي اجراي فاز دوم اين پروژه قول مساعد داد.
وي در بازديد از پروژه احداث هتل الماس خلخال واقع در منطقه نمونه گردشگري ازناو نيز با قول مساعد براي تامين اعتبار تسهيلاتي اين پروژه اظهاراميدواري كرد با تلاش مجري بخش خصوص تا پايان امسال اين پروژه به مرحله بهره برداري برسد/س.

برچسب ها: اردبیل ، آبگیری ، سد ، بفراجرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.