سرمربي استقلال گفت: در بازی اصفهان دو پنالتی ما را نگرفتند و سوت های زیادی بر ضرر تیم ما زده شد و اعصاب تیم ما را داور به هم ریخت و تعجب می کنم که چرا آقای جهانبازی این گونه قضاوت کرد!

امیر قلعه نوعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  خوشبختانه تیم پزشکی ما زحمت کشیده بازیکنان ما رسیده اند ولی بازی که مقابل ذوب آهن باختیم یک قسمت آن را خود ما مقصر بودیم و یک قسمت آن اشتباهات داوری بود من امسال می خواستم راجع به داوری صحبت نکنم الان هم به گروه آن ها احترام می گذارم ولی من از آقای اصفهانیان خواهش می کنم که این باخت هایی را که نصیب ما شد را آنالیز کند، از بازی سپاهان گرفته تا استقلال خوزستان و ذوب آهن اشتباهات داوری گریبان گیر ما بود.

 در بازی اصفهان هم دو پنالتی ما را نگرفتند و سوت های زیادی بر ضرر تیم ما زده شد و اعصاب تیم ما را داور به هم ریخت و تعجب می کنم که چرا آقای جهانبازی این گونه قضاوت کرد، من از آقای اصفهانیان خواهش می کنم سه بازی که ما باختیم را داوری اش را نقد کنند نمی گویم عمدی در کار بوده است.

وی ادامه داد: هیچ کمکی به استقلال نشد،  آقای تاج و آقای بهروان! چه اشکالی دارد به استقلال نگاه ملی داشتید و به استقلال استراحت می دادید تا ما کار تاکتیکی می کردیم؟

 پس نگویید نگاه ملی و استقلال ایران! نوری، آندو و عابدینی باز مصدوم شدند. هیچ کاری برای ما نکردند و آقای صالح می گفت وقتی در سایپا بودیم یک بازی ما را برداشتند تا کمک بشود.

وی تصریح کرد:  نمی دانم چرا اسم استقلال و قلعه نوعی می آید همه موضع می گیرند.

قلعه نوعی در خصوص بازی با بوریرام گفت: بازی سختی را پیش رو داریم، ما با یک تیم چند ملیتی بازی داریم، انها یکشنبه یک بازی دارند که ما آن را آنالیز خواهیم کرد و چون مربی آن ها عوض شده باید ببینیم سیستم بازی آن ها عوض شده یا نه. از آقای دکتر جلالی هم تشکر می کنم که بازي ما را آنالیز کردند.

وی خاطر نشان کرد: در تهران هدف اولمان این بود که گل نخوریم، در تایلند هدف اولمان گل زدن است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سفید
۱۴:۳۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
داور قبول کرد یک پنالتی برای ذوب اهن و یک پنالتی برای استقلال نگرفته. بازیکن استقلال هم باید اخراج میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
یه عکس از این قلعه نویی ندیدیم که بخنده
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۳۲ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
به امـــــــــــــــــــید خدا موفق میشید امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
آنها یکشنبه بازی دارند !!!!!!!! بعد توییکه 7 روز بعد بای داری معترضی ایول بابا
آخرین اخبار